Lexus pristato tyrimo duomenis: ateities prabangos lūkesčiai
Naujienos

Lexus pristato tyrimo duomenis: ateities prabangos lūkesčiai

- Lexus JAV užsakytas tyrimas, kurio metu siekta išsiaiškinti, kas yra prabangą šio laikmečio amerikiečiui. Tyrime dalyvavo daugiau nei 3 200 įvairaus amžiaus asmenų. - Išskirtinės patirtys ir nepriekaištinga kokybė vis dar pirmauja svarbiausių reikalavimų sąraše. · Nauji poreikiai - skaitmeninė detoksikacija, t.y.-noras būti unikaliam ir didesnį dėmesį skirti sveikatingumui. - Manoma, kad iki 2050 m. prabangos simboliais taps minčių skaitymo technologijos, kelionės į kosmosą ir skraidantys automobiliai.
Skaityti daugiau
 
LEXUS PRISTATO TYRIMO DUOMENIS: ATEITIES PRABANGOS LŪKESČIAI
 

 

Ne taip seniai elektromobiliai buvo laikomi prabanga, taip pat kaip ir mobilieji telefonai.Tačiau, tobulėjant technologijoms ir vykstant kultūrinėms permainoms, prabangos sąvoka buvo priversta dažnai keistis. Prasidėjus naujam dešimtmečiui, Lexus dalijasi pagrindiniais naujausių tyrimų, susijusių su ateities prabangos įsivaizduojamų lūkesčių išvadomis, t. y,.- kokie bus prabangos reikalavimai po 10 metų, ką bus privalu turėti?

 

Lexus, kaip pirmaujantis prabangos prekinis ženklas, visada domėjosi tokiomis sąvokomis ir nuolat stengėsi numatyti prabangos vartotojų lūkesčius. „Nuo pat pradžių mus labiausiai domino ne mašinos, bet žmonės “, - teigė JAV Lexus rinkodaros viceprezidentė Lisa Materazzo. „Kas juos „veža“? Kas juos erzina?Tai yra įkvėpimas visko, ką mes darome. Lexus unikalumas atsiskleidžia nuo gamybos meistriškumo iki asmeninių patirčių, atvykus į mūsų atstovybes.

 

Lexus dėdamasnuolatines pastangas pranokti lūkesčius, užsakė tyrimą, kuriame dalyvavo daugiau nei 3 200 įvairaus amžiaus amerikiečių. Remiantis tyrimu, teigiama, kad išskirtinė patirtis ir nepriekaištinga kokybė yra svarbiausiųjų reikalavimų sąrašo viršuje. Šiame sąraše atsirado ir nauji būtinieji poreikiai, kaip kad „skaitmeninė detoksikacija“, noras būti unikaliam ir daugiau dėmesio skirti gerai savijautai.

 

Nepaprasti potyriai ir išskirtinė kokybė

Prabanga visada buvo susijusi su išskirtine kokybe, na o pastaruoju metu ir su turimais daiktais.Remiantis tyrimo išvadomis, tai yra patys būdingiausi prabangos bruožai ir privalomi prabangos prekinio ženklo reikalavimai. Dauguma amerikiečių (56%) mano, kad prabanga geriau apibūdinama kaip gyvenimo būdas, o ne kaip daiktų kolekcija. Prognozuojama, kad ši tendencija ir išliks, nes dauguma amerikiečių (73%) mano, kad per ateinantį dešimtmetį prabangos tapatinimas su patirtimi dėl daiktų bus lygiai toks pats, jei ne dar svarbesnis.

Iš tiesų, žvelgiant į ateitį, sėkmingi prabangos prekių ženklai išsiskirs ne tik kokybiškais produktais, bet kokybiška patirtimi ir aptarnavimu.

Net 86 % amerikiečių tikisi, kad prabangos prekių ženklai suteiks išskirtinę patirtį – pradedant nuo to, kad jie labai reaguos į klientų poreikius, teiks ekspertų pagalbą ir susitelks į detales, bei bus žingeidūs asmeniniam kliento pažinimui, pavyzdžiui, žinos kliento vardą, jo pageidavimus ir netgi atkreips dėmesį į jų sensorinius poreikius, tokius kaip kvapas, apšvietimas ir nuotaika.

Nauja prabanga: skaitmeninė detoksikacija

Amerikiečiai mėgsta savo skaitmeninius įrenginius ir toliau reikalaus ir vertins technologinę pažangą, kuri leidžia jiems sklandžiai ir greitai prisijungti. Tačiau, priklausomybė nuo šių prietaisų dažnai verčia būti „įsijungusiam“ bet kuriuo metu. Dėl šios priežasties per ateinantį dešimtmetį beveik tris kartus daugiau žmonių prabangą sies su galimybe retkarčiais savanoriškai susilaikyti nuo socialinės žiniasklaidos, naujienų, el. pašto ir interneto – t. y. „skaitmeninės detoksikacijos“ laiku.

Personalizavimas: pažinti mane - tai mane mylėti

Amerikiečiai nori, kad personalizavimas būtų įtrauktas į pirkimo procesą. Galvodami apie ateitį, beveik visi (93%) tikisi pamatyti tiek pat, jei ne daugiau, prabangių prekių ženklų savybių, leidžiančių jiems pateikti specialius, asmeninius prašymus.

Poveikis: aplinka ir tvarumas

Dauguma amerikiečių (81%) tikisi, kad prabangos prekių ženklai turės ekologiškus gamybos procesus. Daugiau nei septyni iš dešimties (71%) mano, kad tvarumo klausimais, prabangos prekių ženklai turėtų elgtis kaip lyderiai.

Taip pat tikimasi atvirumo novatoriškoms medžiagoms, kad padėtų patenkinti tvarios gamybos poreikius. Beveik pusė (48 %) dalyvavusių tyrime ateityje nori matyti daugiau originalių medžiagų, tokių kaip dirbtinė oda ir laboratorijoje išauginti deimantai.

Tikimasi, kad prabangos prekių ženklai tik intensyvins ekologiško, socialiai atsakingo elgesio įgyvendinimą. Žvelgiant į ateitį, šis lūkestis, kaip reikalavimas prabangai tik didėja - beveik trečdalis (30%) teigia, kad jis bus būtinas.

Kai kurios produktų kategorijos yra laikomos aukštesnio standarto nei kitos. Amerikiečiai labiau yra linkę manyti, kad ekologiškumas yra privalomas tokiose kategorijose kaip grožis, kosmetika, maistas, gėrimai ir automobiliai.

Gyvenimo būdas suteikiantis galią: asmeninis malonumas

Prabangos sąvoka viršija tai, kas yra apčiuopiama, nes daugelis amerikiečių koncentruojasi į laisvę mėgautis savimi ir susitelkti ties tuo, kas svarbu jiems.

Tikimasi, kad šie skaičiai didės per ateinančius 10 metų: manoma, kad 50 % sakys, jog reikia laiko pabūti su savimi, o dar 50 % teigs, kad galimybė sutelkti dėmesį į sveikatą ir gerą savijautą ir yra tikroji prabanga.

Žvilgsnis į ateitį : 2050 metai

Praėjus trisdešimčiai metų, amerikiečiai prognozuoja, kad prabangos simboliais taps minčių skaitymo technologija, kelionės į kosmosą ir skraidantys automobiliai. Pažangioji technologija akivaizdžiai pirmauja sąraše sprendžiant apie tai, kokia turėtų būti prabanga 2050 metais. Sąrašo viršuje yra:

· Minčių skaitymo prietaisai

· Kosminės atostogos

· Skraidantys automobiliai

· Svajonių įrašymo technologija

· Smegenų implanto įtaisai, skirti pagerinti atmintį.