10 nuostabių faktų apie atnaujintą „Lexus LC“ kupė
„Structural blue“ : natūrali spalva, sukurta naudojant dažų technologiją
Kai pažvelgiate į ryškiai mėlyną tropinio drugelio spalvą, ryškiai matoma spalva nėra vabzdžio sparnuose. Ji sukurta pagal tai, kaip sparnai atspindi šviesą. Taip buvo sukurta „Structural Blue“ - dažų spalva, pagaminta iš pigmento, kuriame yra mikrodalelių, imituojančių šviesos atspindį - gamtos pasaulyje aptinkamą reiškinį. Pažvelgus tiesiai į „LC“, mėlyna yra ryškiai gyvybinga. Pasukus žvilgsnį kampu, atspalvis bus pastebimai tamsesnis - tai efektas, išryškinantis kupė dramatiškas linijas. Dažymo procesas yra toks sudėtingas, kad nudažomi vos trys automobiliai per dieną, ir pagaminti yra tik 300pavyzdžių.
Verpsto formos grotelės: „Lexus“ dizaino parašo interpretacija
Verpsto formos grotelės yra kiekvieno naujojo „Lexus“ dizaino bruožas, kurios sukurtos siekiant užfiksuoti esminius kiekvieno modelio bruožus. „LC“ kupė grotelės susideda iš šimtų atskirų blokų formų, kurios sudaro tinklelį su stipriu 3D efektu. Rašto dydis ir vizualus ištempimas keičiasi nuo apačios į viršų. Dizainas nėra atskirtas, nes iš tikrųjų jos sukuria dinamiškas linijas, kurios kėbulu teka atgal į automobilio galą. Ir, turint žvilgsnį detalėms, pastebima, kad grotelių chromuotas išorinis rėmas baigiasi ties viršumi, kas variklio dangtį įtraukia į verpsto grotelių konstrukciją.Verpsto formos grotelės: „Lexus“ dizaino parašo interpretacija
LED priekiniai žibintai: kompaktiškas blizgesys
Durų apdaila: nepriekaištingas dizainas
„LC“ dizaino poveikis neapsiriboja vien dramatišku kėbulu. Daug dėmesio buvo skiriama tobulinant kupė kabiną, ypač durų apdailas. Durys turi drapiruotą efektą su tekančiomis įpjovomis, kurios sukuria patrauklų šešėlių spektaklį. Naudojant chromo detales ir kontrastingas apmušalų medžiagas, suteikiama aukšta lytėjimo kokybė ir prisidedama prie prabangios aplinkos.Durų apdaila: nepriekaištingas dizainas.
Durų rankenos: funkcionalus grožis
Užpakaliniai oro kanalai: aerodinaminės detalės
Įprasta manyti, kad aušinimui reikalingi automobilio oro kanalai. „Lexus LC“ automobilyje jie taip pat vaidina svarbų vaidmenį, tobulinant aerodinamines savybes. Galinės įsiurbimo angos, esančios iš
karto už galinių durelių, išlygina oro srautą transporto priemonės šone, kad būtų mažiau trikdžių ir triukšmo. Vairuotojui tai sustiprina galinių padangų kontakto su žeme pojūtį, o kartu padidina ir kupė puikų valdymą bei vairavimo efektyvumą.
„Manhattan Orange“: įkvėpta Niujorko miesto
2020 m. „Lexus“ pristatė įdomų ir naują „LC“ interjero spalvų variantą. „Manhattan Orange“ spalvą įkvėpė garsusis Manheteno Hengelis - puikus natūralaus apšvietimo efektas, atsirandantis du kartus per metus, kai besileidžianti saulė puikiai dera su garsiojo miesto gatvių tinkleliu. Kupė viduje sukuriamas išskirtinis ir avangardinis jausmas.„Manhattan Orange“: įkvėpta Niujorko miesto
Savaime praveriamos kniedės: inovacija gamybos linijoje
self-piercing kniedžių, kurios naudojamos gaminant „LC“ kupė, negalima pamatyti, tačiau jų teikiamą naudą, padarant automobilį stipresnį ir standesnį, tikrai galima įvertinti. Šios savybės yra labai svarbios norint greitai reaguoti ir geriau apsaugoti nuo smūgio. Kniedės yra novatoriškas būdas saugiai sujungti įvairius metalus, kai negalima naudoti įprastinio suvirinimo. „LC“ jos naudojamos aliuminiui ir plienui sujungti automobilio dugne, lazerio kreipikliais užtikrinant puikų tikslumą.Savaime praveriamos kniedės: inovacija gamybos linijoj.
Valdikliai ant vairo: jausti kontaktą su kiekvienu važiavimu
„Lexus“ nori, kad kiekvienas vairuotojas, paimdamas „LC“ vairą, jaustų visumą su automobiliu, todėl kiekviena detale buvo norėta atkreipti dėmesį į žmogų. Tai apima ant vairo esančių valdiklių, leidžiančių vairuotojui valdyti pavarų perjungimą, dizainą. Jie pagaminti iš atvėsinto, lytėjimo reikalaujančio magnio ir formuojami taip, kad juos būtų instinktyvu naudoti, kai vairuotojo rankos yra skirtingose padėtyse už vairo. Aukščiausios kokybės dizainas ir konstrukcija užtikrina, kad jie išlaikys puikią apdailą ir pojūtį.Valdikliai ant vairo: jausti kontaktą su kiekvienu važiavimu.
Kėbulo medžiagos: stiprinant, bet taupant svorį
„LC“ kupė nėra tik tobulai subalansuotas automobilis, jis taip pat yra pagamintas naudojant įvairius metalus ir medžiagas, kad užtikrintų tvirtumą ir taupytų svorį. Svarbu naudoti tinkamas medžiagas tinkamoje vietoje, todėl variklio dangtis ir priekiniai sparnai yra pagaminti iš aliuminio, o tai taupo svorį ir sumažina pėsčiųjų sužeidimo riziką. Duryse naudojamas medžiagų mišinys, įskaitant lakštinio anglies pluošto kompozitą (CSMC) ir aliuminį. Ši konstrukcija sutaupo maždaug pusę įprastų automobilio durų svorio, o tai prisideda prie žemo „LC“ svorio centro ir puikių valdymo savybių.Kėbulo medžiagos: stiprinant, bet taupant svorį