Prabangaus automobilioevoliucija: „Lexus“ pristato2021-ųjųmetųLC kupė
Esminė „Lexus“ savybė –kiekvienas gamosmodelis nepaliaujamaitobulinamas, o inžinieriai nuolatieško būdųpuoselėti ir tobulinti kiekvieną detalę. Šie procesai sukūrė2021 metų modelįLC, prabangaus automobilio evoliuciją žymintį„Lexus“ gamos flagmaną. Detalūsjopatobulinimai dar labiau sustiprina ryšį tarp šioautomobilio ir jo vairuotojo,vairavimo malonumą ir automobiliovaldymo savybes, pateikia naujasstiliauspasirinkimo galimybes ir padidina multimedijos sistemos galimybes.
Pagrindiniai 2021 m. modelio pokyčiai
2021 m. „LC 500“ atlikti pakeitimai dar labiau pagerino šiokupė dinaminescharakteristikas. Svarbu tai, kad dėl pakabos modernizavimonespyruokliuojamų elementųsvoris buvo sumažintas beveik 10kg:tai pasiekti leidoiš aliuminio pagamintosapatinės svirtys, lengvesni, tuščiaviduriai,pakeistoskersmens stabilizatoriaiiriš itin tvirto plieno pagamintosspyruoklės. Priklausomai nuo įrangos, siūlomi21 colio kaltiniailengvojo lydinio ratai.
Be svoriosumažinimo, dėmesys buvo skiriamas pakabos charakteristikoms, siekiant tolygesnioir minkštesnio veikimo, kartu vairuotojuisuteikiant geresnį kelio pojūtį. Elektronikos valdomipriekiniaiamortizatoriaibuvo sureguliuoti ilgesnei pakaboseigai, o ribotuvas optimizuotas, užtikrinantsklandųamortizatoriausveikimą. Siekiant pagerinti valdymocharakteristikas ir suteikti tiesiginįvairavimopojūtį, buvopadidintas galiniostabilizatoriausstandumas.
Siekiant pagerinti valdymą, važiuojant dideliu greičiu,LC stabilumo kontrolsė sistema(VSC), įgijo naują funkciją –„Active Cornering Assist“ (ACA). Kai aktyviai važiuojant fiksuojamosdidesnės išcentrinėsjėgos, automobilio kontrolę posūkiuose padidinavidinėje posūkio dalyje esančiųratų stabdymas.
Transmisijosir hibridinės sistemos atnaujinimai
Siekiantpagerinti vairavimą kasdienėmis sąlygomis,kurias inžinieriai vadina „aktyviaja zona“ –kaivairuotojai naudoja nuo 50 iki 70% akceleratoriausdiapazono,„Lexus“ pakeitėLC 500 10-ieslaipsniųautomatinės pavarų dėžėsveikimo algoritmus. Tiesioginio jungimopavarų dėžė leidžia padidinti variklio sūkius šiame diapazone, taipsuteikiant geresnį greitėjimopojūtįprieš pavaros perjungimą. Taip pat buvo atnaujintas„LC 500h“ hibridinės sistemos pavaros perdavimo skaičiaus mažinimo režimas.Dabar, siekiant sklandesnio veikimo ir stipresnės traukos, staigiuose posūkiuose,ji įjungiaantrąją, one trečiąją pavarą.
Dizainas be kompromisų
LCkupė yra pati aistringiausia „Lexus“ dizaino išraiškos forma, kurią įtvirtina priekinėje dalyje įkomponuotosverpsto formos grotelės. Didelis įstiklinimoplotasir juodos spalvos galiniai statramsčiaisukuria „sklendžiančio“stogo efektą, o šoninės chromoapdailos atkartoja tradicinio japoniškojo katana kardo lenktas linijas. Asortimente siūlomas iš kompozitinėsCFRP medžiagos pagamintasstogas, sukuriantisdar galingesnęišvaizdą.
Galiniaižibintai - vienas ryškiausių dizaino elementų, kuriųapšvietimąįkvėpėreaktyvinio lėktuvo išmetimo angos. Priekiniaiypač kompaktiški trigubišviesos diodų žibintaiyra ne tik įspūdingi, bet ir perpus mažesni nei įprasti žibintai.
Išskirtinis meistriškumas
LC įspūdingaisuderinafunkcijąir patogumą, sportiškumąir prabangą. Žemai įrengtas prietaisų skydelis ir siauripriekiniaistatramsčiaivairuotojui suteikia gerai apžvelgiamąvaizdą į kelią. Dizaino tęstinumo pojūtį suteikia plastiškos durų apdailos linijos, kurios tiesiog per priekinį stikląperima nuo variklio dangčio į saloną pereinantįišorėsstilių.
Naujojo 2021 m. modelio kėbulospalvų pasirinkimas papildytasnaujais„Blazing Carnelian“ ir „Terrane Khaki“ atspalviais, anksčiausiūlytais tik„LC Limited Edition“ versijoje. Kiti galimi atspalviai –„F White“ , „Dark Grey”, „Sonic Silver”, „Sonic Titanium”, „Solid Black”, „Radiant Red”, „Flare Yellow” ir „Deep Blue”.
IšskirtinėsLCsėdynės yra tiekpat išvaizdžios, kiekir patogios. Dviejų dalių konstrukcija suformuoja apgaubiantį ir prie nugaros prisitaikantįsėdynės atlošą, kurispatikimai palaiko staigiusposūkius įveikiantįvairuotoją. Vairavimo pojūčiusdar labiau sustiprina nevienodo skerspjūviovairo ratas. Keleivio pusėje papildomą rankeną keleiviui suformuojapakylanticentrinės konsolės dalis.
Visame pasaulyje pripažintą „Lexus“ takumi meistrystę pertekia salono apdailos kokybė, parinktos medžiagos ir detalės. Tai pajusti ir pamatyti leidžiarankomis apsiūtas vairo ratas,oda aptrauktabėgių svirtis,„Alcantara“ medžiaga dekoruoti vidiniai durelių skydai irdaugeliskitų detalių.
2021 m. modeliui galima rinktis naujas salonospalvųschemas –„Flare Red“ ir „Manhattan Orange“.Pastarojipakeitė ankstesnę „Dark Rose“ schemą. Kaip ir anksčiau, bus siūlomos„Black“ ir „Ochre“ apdailo spalvųschemos.
Ypatinga galia
LC 500 naudojamas V8 tipovariklis apie savo pajėgumą praneša kintamos akustikos „Active Exhaust“išmetimo sistemos garsu. Jogalia siekia464 DIN AG / 351 kW – tai leidžia nuo0 iki100 km/val.greičio įsibegėtigreičiau,nei per 4,7 sekundės.5,0 litrų variklis suderintas su 10 greičių „Direct Shift“ automatine transmisija, kuri po atnaujinimo suteikiadar stipresnįryšįtarp vairuotojo ir automobilio.
Įspūdinga hibrido galia ir efektyvumas
Praėjus penkiolikai metų po to, kai „Lexus“ pristatė pirmąjįpasaulyje prabangųhibridinį automobilį, „LC 500h“ palaiko inovacijų tradicijas: tai –automobilis, turintis pirmąją pasaulyje daugiapakopę transmisiją„LexusMulti Stage Hybrid“. Kaip ir kitose hibridinėse „Lexus“ pavaros sistemose,čia benzininis variklis derinamas su dviem elektros varikliais-generatoriais. Optimalias degalųsąnaudas užtikrinaAtkinsono ciklo, 3,5 litro, V6 tipoovariklis suD-4S tiesioginiodegalų įpurškimo sistema. Stiprią variklio trauką visamesiūkių diapazone užtikrinadviguba vožtuvų valdymo sistemaVVT-i suišmania,kintamų faziųveleno pavara. Sistemoje naudojamaplanetarinėbepakopėtransmisija, žinomaiš „Lexus Hybrid Synergy Drive“, tačiau prie šio mazgodar pridedama keturių laipsniųautomatinė transmisija. Du kartu veikiantystransmisijos agregatai suteikia galimybęoptimizuotivariklio veikimąbet kuriamegreičio diapazone.
VairuotojuipasirinkusM režimą, pavarų dėžės suteikiagalimybe rinktis iš10 pavarų.Tai sukuria įtraukiantįvairavimo pojūtį, vairuotojui leidžiantrinktis pavaras perjungimo svirtelėmis. Automatinisrežimas naudojasi dirbrinio intelekto algortimais, perdavimo skaičiųsuderindamassu vairavimo sąlygomis ir vairuotojo komandomis. „Multi Stage Hybrid“ transmisijossistema suteikia didesnę galimybę išnaudotielektros pavarą, esant mažesniam transporto priemonės greičiui. Taip pat jileidžia važiuoti iki140 km/val. greičiu, naudojantvien elektros pavarą.Bendra sistemos galia siekia359 DIN AG / 264 kW. Daugiapakopėtransmisija leidžiasuderinti benzininioV6 variklio ir elektros motoro pajėgumą,maksimaliai jįišnaudojantgreitėjimo metu.„LC 500h“ versijojenaudojamas kompaktiškas, didelio energinio tankio, todėllengvas ličio jonų akumuliatorius,įkomponuotastarp galinių sėdynių ir bagažinės.
Atnaujinta multimedijos sistema
LCmultimedijos sistemavaldomaper 10,3 colio didelės raiškosekraną, su vaizdopadalinimo galimybe –taileidžia peržiūrėti ir valdyti skirtingas funkcijas, įskaitant garso aparatūrąir klimato kontrolę.
Visi 2021 metų LC modeliai bazinėje įrangojekomplektuojami su„Apple CarPlay®“ ir „Android Auto®“ operacinėmis sistemomis, leidžiančiomis lengvai integruoti išmanųjį mobilųtelefoną ir naudotispopuliariausiomisprogramomis, kuriosskirtosnavigacijai, pramogoms ir pranešimų siuntimui. Naudojant „Android Auto“, yra galimybėnaudotis „Google Assistant“ funkcijair gauti informaciją, kuri parenkama,atsižvelgiant į vartotojo kalendorių, ankstesnę veiklą ir nustatytas parinktis.
„Apple CarPlay“ leidžia klientams naudotisjiemsįprasta„iPhone®“ sąsajaper automobiliomultimedijos ekraną. Prijungus„iPhone“,galima pateiktikelionės nurodymus, skambinti, siųsti ir gauti pranešimus per „Siri®“. Taip pat galimagauti prieigą prie tokių programų, kaip „Spotify“, „Audible“, ir „Apple“ internetiniųtransliacijų.
Pažangussaugumasir pagalba vairuotojui
Visi LC 500 ir „LC500h“ modeliai standartiškai aprūpinti „Lexus Safety System “ saugos paketu, kurį sudaro kliūčių aptikimo ir susisdūrimoprevencijos sistema su automatiniu diržų pritraukimu ir automobilio stabdymu, pėsčiojo atpažinimo ir stabdymo perspėjimo funkcijos, adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema, eismo juostų sekimo funkcija, kelio ženklų atpažinimo sistema ir automatinė tolimujų šviesų perjungimosistema. Dar daugiau apsaugos nuo susidūrimo rizikos teikia „aklųjųzonų“ stebėjimo įrangasu perspėjimo apie iš galo artėjančius automobilius funkcija.