LEXUS automobilių iššūkis ant Sibiro ledo
Naujienos

LEXUS automobilių iššūkis ant Sibiro ledo

Lexus gamos modeliai patyrė tikrą išbandymą Sibire: profesionalūs "drift" vairuotojai išbandė automobilius ant užšalusio Baikalo ežero. Greičio, manevringumo ir patvarumo rungtyse, vienoje atšiauriausių žemės vietų, Lexus automobiliai dar kartą įrodė savo vertę.
Skaityti daugiau

 

Šaltos Sibiro sąlygos paprastai nelaikomos natūralia „Lexus“ automobilių aplinka, tačiau jos puikiai tiko išbandant nuostabią vairavimo patirtį bei dviejų labai skirtingų modelių važiavimo galimybes: tai prabangaus hibridinio visureigio RX ir LC kupė su V8 varikliu.
Iššūkio vieta buvo giliausias pasaulyje Baikalo ežeras, kuris užšąla iki 1,5 m gylio temperatūroje, kuri gali nukristi net iki 60 laipsnių Celsijaus. Tiesą sakant, ledas yra toks storas ir stiprus, kad ežeras tampa Rusijos nacionalinių kelių dalimi.
Puiki aplinka reikalavo puikaus vairuotojo, tad „Lexus“ pasikvietė Nikitą Šikovą , vieną iš pirmaujančių Rusijos drifto čempionų. Jo pasiekimai apima dukart buvimą Rusijos „Drift“ serijos vicečempionu , taip pat „Formula Drift Russia“ vicečempionu ir „Auto Exotics“ taurės laimėtoju. Nepaisant jo patirties, tai buvo pirmas kartas, kai jis vairavo Lexus ant ledo - labai skirtingo paviršiaus nuo lenktynių trasų, prie kurių jis yra įpratęs.
RX turi įspūdingą originalų paveldą, kaip pirmojo prabangus krosoverio pasaulyje, tačiau šio stilingo visureigio ekstremalus išbandymas buvo naujas etapas jo istorijoje. Shikovas prisipažino, kad prieš imdamasis vairo, turėjo abejonių dėl automobilio veikimo su elektronine visų ratų pavara „E-Four“.
„Iš pradžių buvau skeptiškai nusiteikęs“, - sakė jis – „nes RX pagal numatytuosius nustatymus pirma veikia priekinių ratų pavara, o galiniai ratai įsijungia tik tada, kai jutikliai nustato, kad ratai pradeda prasisukti ar slysti. Bet įsitikinau, kad vos tik užvažiavus ant ledo, galinė ašis įsijungia labai greitai, todėl jūs galite užtikrintai valdyti automobilio slydimą visais keturiais ratais.“
Tiesą sakant, Šikovas sugebėjo atlikti keletą labai sudėtingų manevrų, pasinaudojant priekinių ratų sukibimu. Važiuojant tiesiąja 100 km /h greičiu , varomieji ratai sukosi daugiau kaip 180 km / h greičiu.
Dar prieš pasiekdamas ledą, Šikovas liko visiškai sužavėtas LC modelio charakteristika su 464 AG galios V8 varikliu ir galiniais varomaisiais ratais: „Pirmą kartą vairavau šį automobilį ir tai buvo nuostabu. Važiuodamas vietiniais keliais į mūsų stovyklą, aš susipažinau su jo charakteriu – šis nuostabus automobilis pasižymi puikia aerodinamika, nepriekaištingu valdymu, patogia kabina ir idealia vairuotojo sėdynės padėtimi “, - sakė jis.
„Tačiau esant ant ledo, iškart jaučiamas važiavimas galiniais ratais. Dėl automobilio svorio ir dėl to, kad važiavome standartinėmis padangomis, pagreitis nebuvo pagrindinis dalykas - viskas buvo koncentruota į vairavimo techniką ir automobilio ribų išbandymą“.
Šikovas pademonstravo LC galimybę važiuoti ant Baikalo ežero ledo, kurio paviršių dengė sniegas. „ Galėjau pajusti tikrąjį automobilio charakterį, joratams sukantis maždaug 280 km/val. greičiu. Galiniai ratai kėlė įspūdingus sniego debesis – panašiai, kaip padangos palieka dūmų pėdsakus, automobiliu slystant žiedinėje lenktynių trasoje.
Važiuojant ant užšalusių ežerų laukinėje gamtoje, privalu laikytis griežtų saugos taisyklių. Negalima dėvėti saugos diržų, garso sistema turi būti išjungta, o durys turi būti neužrakintos; ledo būklė taip pat atidžiai stebima dėl galimų įspėjamų signalų apie jo silpnumą.
Vairuojant Shikovui visos elektroninės valdymo ir stabilumo sistemos buvo išjungtos, todėl visi nuopelnai priskiriami tik automobiliui ir vairuotojo įgūdžiams.
Automobilių RX ir LC patirtis Sibire buvo tikras jų kokybės išbandymas. Įrodyta, kad RX 450h dviženklė, minusinė temperatūra nesudaro jokių kliūčių hibridinės elektrinės pavaros veikimui. Žvarbioje ir apledėjusioje vietovėje jis užtikrintai parodė savo galimybes (našumą?) su „E-Four“ elektrine visų ratų pavara.
LC, automobiliui, labiau suprojektuotam puikiems vingiuotiems pakrančių keliams, užšalęs ežeras tapo ekspertų įgūdžių demonstravimo arena. Vairuotojai galėjo laisvai išbandyti kupė galinių ratų pavaros galimybes, nekeldami pavojaus automobiliui ar aplinkai.
Renginio nuotraukos puikiai perteikia įspūdį apie šią ypatingą vietą ir parodo, kaip „Lexus“ sugebėjo pademonstruoti išskirtinį savo automobilių patikimumą.