· Visiškai naujam „Lexus NX“ nepriklausoma transporto priemonių saugos testavimo organizacija „Euro NCAP“ suteikė aukščiausią penkių žvaigždučių įvertinimą.
· Įspūdingas vidutinio dydžio prabangaus visureigio pasirodymas visose kategorijose – suaugusiųjų, vaikų ir pažeidžiamų eismo dalyvių apsauga ir saugumo pagalba.
· Rezultatai liudija, trečiosios kartos „Lexus Safety System “ standartiškai montuojamo visuose naujuose NX modeliuose efektyvumą.
· Euro NCAP rezultatai vienodai taikomi hibridiniam elektriniam NX 350h ir įkraunamam hibridiniam elektriniam NX 450h .
· NX saugos nuostatos viršija „Euro NCAP“ testavimo kriterijus, įskaitant pirmą kartą pasaulyje „e-Latch“ elektroninio durų atrakinimo susiejimą su aklosios zonos monitoriumi, siekiant apsisaugoti nuo susidūrimų netyčia atidarius duris.
Didelis pažangių saugos ir pagalbos vairuotojui sistemų paketas, pateiktas naujausiuose „Lexus NX“, padėjo vidutinio dydžio prabangiam visureigiui pelnyti aukščiausią penkių žvaigždučių įvertinimą iš nepriklausomos Europos testavimo grupės „Euro NCAP“.
Vakar išleistoje bandymų ataskaitoje matyti, kad NX puikiai tinka kiekvienoje kategorijoje. Tai patvirtina naujausios, trečios kartos „Lexus Safety System “, standartiškai įdiegtos visuose NX modeliuose, kokybę ir efektyvumą, kartu su visapusiškomis pasyviosios saugos nuostatomis ir automobilyje sukurtu tvirtumu, kad būtų užtikrinta apsauga susidūrimo atveju. Rezultatai vienodai taikomi hibridiniam elektriniam NX 350h ir įkraunamam hibridiniam elektriniam NX 450h.
Išsamiau, NX surinko 83 % už suaugusių keleivių apsaugą, 87 % už keleivius vaikus, 83 % už pažeidžiamus eismo dalyvius ir 91 % už saugos pagalbos sistemų našumą.
„Lexus“ gerokai patobulino savo aktyviosios saugos ir pagalbos vairuotojui sistemų apimtį ir funkcionalumą, kad jos galėtų aptikti įvairesnius pavojus skirtinguose vairavimo situacijose. Pavyzdžiui, prieš susidūrimo sistema (PCS) yra naudinga atnaujinus milimetrinių bangų radarų ir kamerų sistemas, kad galėtų aptikti pėsčiuosius ir motociklus automobilio kelyje. Ši sistema taip pat siūlo didesnę apsaugą sankryžose darant posūkius, nustatant, kada yra didelė susidūrimo su priešpriešiniu eismu judančiais objektais rizika, įskaitant pėsčiuosius ir dviratininkus.
NX taip pat buvo pirmasis „Lexus“ modelis, kuriame įdiegta nauja avarinio vairavimo pagalbinė sistema. Ši pagalbinė sistema akimirksniu atpažįsta, kai vairuotojas lenkia, vingiuoja kelyje, norėdamas išvengti kliūties, pavyzdžiui, pėsčiojo ar stovinčios transporto priemonės, ir suteikia automatinę vairavimo pagalbą, išlaikant automobilį savo eismo juostoje. Šie ir kiti PCS patobulinimai žymiai padidino avarijų rizikos aptikimo galimybes.
Visos „Euro NCAP“ išbandytos saugos pagalbos sistemos gavo aukščiausią „gerą“ klasifikaciją, įskaitant PCS „Lane Trace Assist“, greičio pagalbos / ribotuvo ir vairuotojo informuotumo stebėjimą.
Nors NX atitinka pagrindinius Euro NCAP testavimo kriterijus, jis dar labiau užtikrina saugų vairavimą ir ramybę. Pavyzdžiui, „Safe Exit Assist“ yra sistema pirmą kartą pasaulyje susiejanti sklandžią elektrinę „e-Latch“ durų atidarymo sistemą su aklosios zonos monitoriumi; jei monitorius aptiks iš galo artėjantį eismą, jis atšauks durų atidarymą, kad išvengtų susidūrimo pavojaus. „Lexus Safety System “ taip pat aprūpina adaptyviąja pastovaus greičio palaikymo sistema, kurios našumas patobulintas taip, kad ji galėtų greičiau reaguoti į eismą, sekti natūralesnę liniją posūkiuose, o greitis būtų reguliuojamas taip, kad vairuotojui atrodytų kuo natūraliau.
Nors „Lexus Safety System “ yra standartiškai montuojama visose europietiškose naujojo NX versijose, aukštesnės klasės modelių savininkai gali papildomai aprūpinti savo automobilį pasirenkamu išplėstiniu saugos paketu. Tai apima „Lane Change Assistance“ (LCA), kuri užtikrina automatinį eismo juostos keitimo vairavimą, kai vairuotojas naudoja posūkio signalus važiuodamas greitkeliu, ir „Front Cross-Traffic Alert", kuris naudoja radaro stebėjimą, kad aptiktų ir įspėtų vairuotoją apie iš bet kurios pusės artėjantį eismą.