Elektrinis "Lexus UX 300e", kuris bus pristatytas metų pabaigoje, sujungia pasaulinės klasės tylumą ir komfortą su aštriu, dinamišku ir smagiu vairuoti charakteriu.
Glaudžiai bendradarbiaudami su Takumi meistrais, "UX 300e" inžinierių komanda sukūrė daugybę naujų technologijų, skirtų suteikti unikalią "Lexus Electrified" vairavimo patirtį.
„Lexus“ suteikia Takumi titulą tiems ekspertams, kurie turi sukaupę ne mažiau kaip 60 000 mokymosi ir praktikos valandų - kas atitiktų 8 valandas per dieną ir 30 metų po 250 dienų per metus. Jų neįkainojamos žinios užtvirtina „Lexus“ įsipareigojimą tobulinti ir kurti kokybę.
Tvirta platforma ir žemas svorio centras
Aukščiausio lygio vyriausiojo inžinieriaus Takashi Watanabe išsikeltas„must have“ (liet.-„privaloma turėti“) tikslas buvo sukurti nepaprastai rafinuotą vairavimą elektra. Daug lemia žemas automobilio svorio centras - tai savybė pasiekta įmontavus akumuliatorių po transporto priemonės kėbulu, o elektrinį variklį žemiau variklio skyriuje ir panaudota specialiai sustiprinta, tačiau lengva UX platforma (GA-C).
Vairavimo malonumas sukurtas Takumi ekspertų
Pirmiausia automobilis buvo išbandytas profesionalių Takumi vairuotojų Japonijos keliuose ir bandymų trasose, na o galutinai „UX 300e“ pakaba buvo sureguliuota Europos keliuose, tam kad būtų užtikrintas tinkamas ratų sukimo greitis ir slopinamas bet koks nepatogus amortizavimas. Šių bandymų metu buvo sukurti specialūs amortizatoriai, kurie suteikia linijinį vairavimo pojūtį ir kontroliuoja automobilio laikyseną.
„UX 300e“ suteikia išskirtinai tikslias ir rafinuotas „Lexus“ vairavimo charakteristikas, užtikrinant papildomą reagavimą tuo metu, kai vairuotojas pradeda sukimo manevrą.
Nepriekaištingi stabdžiai ir padangos
Specialiai „UX 300e“ sukurti priekiniai ir galiniai ventiliuojami diskai pagerina visų elektra varomų „Lexus“ stabdžių charakteristikas, o pasirinktinos 17“ ir 18“ colių padangos išryškina elektromobilių kokybės jausmą, tylumą ir išskirtinį valdymo stabilumą.
Visiškai nauja elektrinė pavara
Puikiai pritaikyta vairavimui mieste, visiškai naujos kartos „UX 300e“ pavarų dėžė pasižymi didelės galios 150 kW (204 DIN AG) elektriniu varikliu / generatoriumi, užtikrinančiu lengvą pagreitį nuo 0–100 km per 7,5 sekundės iki maksimalaus 160 km / h greičio. Pagreičio charakteristikos taip pat buvo optimizuotos atsižvelgiant į vairavimo mieste sąlygas. Pvz., esant mažam akseleravimui, važiuojant - stabdant ir pradedant važiuoti, pirmenybė teikiama greičio valdymui, o kai droselis svyruoja nuo vidurio ir aukščiau, pavyzdžiui, važiuojant greitkeliu, pagrindinis dėmesys skiriamas nuolatiniam galingam pagreičiui.
„Lexus“ inžinieriai taip pat sukūrė kompaktišką naują transmisiją, kad naujojo „UX 300e“ vairavimo traukos charakteristikos būtų lyderės šioje klasėje. Sklandaus važiavimo užtikrinimui taip pat pristatyti ir nauji patobulinimai, tokie kaip krumpliaračio dantų paviršiaus šlifavimas ir optimizuota tepimo sistema.
Sklandus važiavimas ir keturi lėtėjimo lygiai
Naujojo „UX 300e“ galios valdymo blokas (PCU) skirtas sklandžiam važiavimui, užtikrinančiam lengvą vairavimą su minimaliu akceleratoriaus panaudojimu. Patogesniam važiavimui nereguliarūs automobilio greičio svyravimai sumažinami net kintant kelio dangai. „UX 300e“ lėtėjimą galima valdyti keturiais lygiais, naudojant vairo perjungiklius, esančius už vairo, kad būtų galima atlikti užduotis tokiose situacijose, kaip dažnas važiavimas mieste „stop-and-go“ ir važiuojant vingiuotais keliais.
„Shift-by-wire“ technologija
„UX 300e“ turės kitokįpavarų perjungimą. Pakeitus įprastą pavarų perjungimo svirtį į naująją, dabar ši tilps vairuotojo delne ir bus pritaikyta naujausia " Lexus" "Shift -by-wire" technologija, kuri sukurs aukščiausios kokybės pojūtį valdant automobilį. Be to, šio veiksmo eiga buvo sutrumpinta, tam kad būtų galima itingreitai perjungti pavaras.
„Naujajam „UX 300e“ krosoveriui sukūrėme elektrifikuotą vairavimo patirtį, būdingą tik „Lexus“, - sako vyriausiasis inžinierius Takashi Watanabe.„Tūkstančiai valandų, kurias investavo Takumi vairavimo ekspertai, nulėmė dinamišką patobulinimą, kuris nustato naują segmento standartą “
„Lexus UX 300e“Europos rinkoje bus pristatytasšių metų pabaigoje.