„Lexus LC“ asortimentas pasižymi visomis savybėmis, tinkančiomis flagmanų serijai. Tai reiškia, kad „Lexus“ turi geriausius dizaino, inžinerijos ir meistriškumo rodiklius. 2017 m. debiutavusį „LC Coupe“segmentą dabar papildys išskirtinis kabrioletas „LC 500 Convertible” su minkštu stogu („soft-top“ ).
„LC Coupe“ dėmesio centre yra dizainas, dinamiškumas ir našumas, kuris persmelktas „Lexus LFA“ super automobilio paveldo. „LC 500 Convertible” kabrioletas praturtins šį automobilį dar ir jusline patirtimi. Važiuodamas su atviru stogu, vairuotojas jausis dar labiau susietas su savo automobiliu, su keliu ir juo supančiu pasauliu.
2021 „LC Coupe“ modelis - tiek hibridinis „LC 500h“, tiek „LC 500“ - turės daugybę patobulinimų, jie bus ir naująjame kabriolete. Tai bus prabangių modelių vairavimo evoliucija, pradedant nuo važiavimo, valdymo patogumo, baigiant komfortu ir funkcionalia multimedija.
Dar aštresni vairavimo pojūčiai
„Lexus“ valdymas yra ištikimas vairuotojo ketinimams, pavyzdžiui, bet kokiose vairavimo situacijose, sklandus perėjimas nuo lėtėjimo prie tinkamo pagreičio posūkiuose. Plėtojant dar aštresnę ir rafinuotesnę “LC” filosofiją, gimė naujasis „Lexus Driving Signature“. Tai naujas standartas, kurio pažangą atspindės kiekvienas „Lexus“ modelis.
Šis bekompromisis dėmesys detalėms ir griežtas automobilių testavimas suteikė naujiems „LC“ modeliams ypatingą eksploatacinių savybių kokybę, bei dinaminius patobulinimus, kuriais vairuotojai galės mėgautis įvairiose situacijose, kiekvieną dieną.
Naujasis „LC 500 Convertible“
„Dėl pirmojo pasaulyje „Lexus“ kabrioleto su minkštu stogu, mano komanda buvo pasiryžusi viskam “, - sako “LC” kabrioleto pagrindinis dizaineris Tadao Mori.
„LC Convertible“ dizainas išsaugo visas pagrindines „Coupe“ linijas, tuo pačiu pristatydamas visiškai naują, minkštą viršutinę dalį. Pažangusis „Lexus“ sukūrė sulankstomą mechanizmą, kuris stogą patalpina labai mažoje erdvėje, neįsiverždamas į bagažinės skyrių ir nepakenkdamas elegantiškam automobilio stiliui.
Komfortas užtikrinamas reguliuojama oro kondicionavimo sistema, aerodinaminėmis savybėmis ir efektyviai slopinant vėjo srautą bei triukšmą, nepriklausomai ar važiuojama su atidarytu stogu, ar uždarytu.
Patobulinta kėbulo struktūra, išlaiko puikią automobilio pusiausvyrą, nepriekaištingą valdymą ir užtikrina tvirtą smūgio apsaugą.
Dizainas
Komandos, kūrusios „LC Convertible“ misija buvo paprasta: sukurti gražiausią pasaulyje kabrioletą. Skamba paprastai, tačiau ši užduotis buvo nemenkas iššūkis, nes „Lexus“ nusprendė, kad naujasis modelis turėtų išsaugoti esminį „LC“ kupė stilių, kuris pelnė daugybę tarptautinių apdovanojimų už ryškų ir pažangų dizainą. Be to, kabrioletas turėjo atrodyti įspūdingai tiek su atviru, tiek su uždaru stogu.
2019 m. vasarį jų darbas pirmą kartą buvo pristatytas viešai. „Lexus“ dizainerių ryžto ir įgūdžių dėka automobilis išlaikė koncepcijos pažadą.
Kupė stogo linijos kūrimas
Stogo linija buvo raktas į tai, kad dizaineriai pasiektų užsibrėžtą tikslą, kaip paaiškino vyriausiasis dizaineris Tadao Mori: „Nors yra daugybė kabrioletų modelių, nedaugelis jų išlieka stilingais ir elegantiškais, tiek kai stogas yra atviras, tiek kai ir uždarytas. Visų pirma, kai stogas yra pakeltas, jo viršuje esančios raukšlėtos linijos tikrai nesuteikia rafinuoto įspūdžio. Štai kodėl „LC Convertible“ modeliui mes dėjome visas pastangas, kad realizuotume tokias pačias stogo linijas, kokias turi „LC Coupe“.
Norint pagaminti norimą siluetą, taškas, kuriame minkšta dalis susijungia su automobilio galinėmis dalimis, buvo perkeltas kiek įmanoma toliau į automobilio galą, kad būtų sukurta "fast back" išvaizda, kai stogas yra pakeltas.
Ypatingas dėmesys buvo skiriamas minkštos viršutinės dalies įtempimui, kad būtų užtikrintas lygus paviršius, o rėmas ir kiti elementai būtų puikiai paslėpti, todėl stogas turi nepriekaištingai elegantišką, siaurėjančią formą.
Žiūrint iš galo, minkšto viršaus liniją pabrėžia kompaktiškos proporcijas salone, kontrastuojančias su besiplečiančiu apatiniu korpusu ir dinamiška išvaizda.
Kabrioleto stogo dangos ir silueto tobulinimas
Dizaineriai pasinaudojo LC platformos specifikacijomis ir minkšto viršaus atlenkimo mechanizmu, kad stogo danga būtų kuo žemesnė. Buvo vengiama plokščio, platforminio vaizdo, matomo daugelyje kitų kabrioletų, pridedant apdailos formos akcentus, atkartojančius galinių galvos atramų kreives.
Minkšto stogo projektavimas ir dizainas
„LC Convertible“ yra pirmasis „Lexus“ modelis su minkštu stogu, ir buvo dedamos visos pastangos, kad stogas atitiktų griežtus reikalavimus dėl aptakios ir išmanios išvaizdos, tylaus ir greito valdymo, bei kompaktiško talpumo, kuris nemažina vietos bagažinės skyriuje.
Vienas pagrindinių dizaino iššūkių buvo sumažinti kėbulo tūrį už galinių sėdynių. Tai buvo pasiekta sukūrus papildomą klostę minkštoje viršutinėje dalyje, kuri lengvai susilanksto už galinių sėdynių. Šioje vietoje taip pat yra hidraulinė valdymo variklio sistema. Todėl bagažo skyrius yra panašaus dydžio kaip „Coupe” - 149 litrai.
Šis išmanus dizainas taip pat leido sukurti aštrią ir subtilią charakterio liniją, einančią nuo automobilio priekio iki galo. Norėdami pagaminti šią liniją ir pasiekti aukštos kokybės apdailą, „Lexus“ taikė laipsnišką formavimo procesą.
Sulankstomo stogo mechanizmas įprastai ištikimai tarnauja apie 10 metų, tačiau „Lexus“ žengė dar vieną žingsnį – inžinieriai atliko daug stogo ilgaamžiškumo testų ir nustatė, jog jo valdymo mechanizmas be menkiausios problemos veikia apie 18 tūkst. uždarymo ir atidarymo ciklų. Testavimų programa patvirtino tokį patį gerą sistemos veikimą esant šalčiui ir sniegui.
Stogą galima pakelti arba nuleisti per 15 sekundžių. Tai galima daryti automobiliui važiuojant net iki 50 km/h greičiu. Bandymai atlikti naudojant ir vėjo tunelį, siekta užtikrinti, kad sistema susidoros su skirtingu greičiu ir vairavimo sąlygomis, įskaitant priešpriešinį vėją.
Tylus salonas be išorinio triukšmo ir vibracijos yra svarbi „Lexus“ omotenashi klientų aptarnavimo dalis. „LC Convertible“ daugiasluoksnis drobinis stogas efektyviai slopina nepageidaujamą triukšmą, o jo hidraulinis variklis veikia tyliai ir efektyviai.
Interjero ir eksterjero tęstinumas
Kabrioleto vidus yra glaudžiai susijęs su automobilio išorės dizainu. „Lexus“ stengėsi išgauti tobulą tęstinumo pojūtį, todėl „LC Convertible“ kabriolete naudotas naujas išorės ir vidaus spalvų derinimas.
Galimos net trys stogo medžiagos spalvos: „Marine Blue“, išskirtinė „Regatta Edition“, „Ocher“ ir „Black”. Pasirinkę šiuos variantus ir priderinę kitas interjero spalvų parinktis, savininkai turi laisvę įsigyti automobilį, kuris atspindi jų asmeninį stilių.
Ypatingas dėmesys skirtas ir sėdynių apmušalų detalėms - unikalus dygsniuotas raštas, pritaikytas priekinių sėdynių pečių daliai, suteikia elegancijos ir kokybės pojūtį.
Nesupainiojamasis „LC”
„LC Convertible“ išorinis dizainas išsaugo visas išraiškingas, rafinuotas stiliaus detales, kurios padėjo „Coupe“ pelnyti du prestižinius „Eyes On“ dizaino apdovanojimus.
Šią „avangardinę eleganciją“ galima pastebėti automobilio veleno grotelėse, kurios yra pagamintos iš chromo ir pasižymi dizainu su vizualine įtampa, kintančia automobiliui važiuojant. Tai skiriamasis „Lexus“ dizaino bruožas. Išskirtinis apšvietimas sukuriamas su išskiritne strėlės antgalio dienos žibintų konfiguracija ir itin kompaktišku trigubų LED žibintų įrenginiu. Šis nepaprastai plonas priekinių žibintų dizainas vaidino svarbų vaidmenį padedant dizaineriams pasiekti žemą variklio dangčio liniją ir trumpą priekinės dalies išsikišimą.
Ryškūs priekiniai ir galiniai sparnai plečiasi nuo automobilio vidurio ir talpina didelio skersmens ratus.
Charakteristika
Patobulintas kėbulas
„LC Convertible“ kėbulo struktūra buvo patobulinta, siekiant dar labiau užtikrinti saugumą susidūrimo atveju ir garantuoti komfortišką vairavimą be vibracijos.
Viršutinėje kėbulo dalyje padaryti sutvirtinimai, siekiant išsklaidyti smūgio jėgas ir slopinti kėbulo deformacijas salone, naudotos didelio tempimo ir karšto štampavimo medžiagos, kurios yra lengvos ir stiprios.
Saugumas
„LC“ kabriolete sumontuota aktyvi riedėjimo sistema, susidedanti iš dviejų atskirų strypų, kurie automatiškai išsikiša iš po galinio bagažinės dangčio, jei nustatoma didelė automobilio apsivertimo rizika.
Papildomą apsaugą važiuojant su atidarytu stogu, suteikia smūgį sugerianti konstrukcija, pritvirtinta prie priekinio stiklo apdailos ir rėmų, sumažinanti smūgio jėgą į galvą susidūrimo atveju.
Našumas ir balansas
„Lexus“ pasiryžo, kad kabrioletas būtų toks pat našus kaip ir „LC 500 Coupe“. Rezultatas - nauja kėbulo forma nepakenkė automobilio greičiui. Norėdami tuo įsitikinti „Lexus“ išbandė kabrioletą vėjo tunelyje ir praleido daugybę valandų lenktynių trasoje, kad būtų užtikrintas didžiausias greitis ir pakeltu, ir nuleistu stogu.
Į kabrioletą montuojamas 5 litrų darbinio tūrio V8 variklis ir 10 laipsnių „Direct Shift“ automatinė pavarų dėžė turi tas pačias specifikacijas, kaip ir „LC 500 Coupe“. „LC 500” įsibėgėja iki 100 km/val. per 5,0 sek., o didžiausias greitis yra 270 km/h (ribojamas elektroniniu būdu).
Kalbant apie valdymą, naujasis stogas iš tikrųjų teigiamai prisideda prie automobilio dinamikos. Dėl lengvos konstrukcijos jis sveria mažiau nei kietas stogas, o tai kabrioletui suteikia žemesnį svorio centrą, nei turi „Coupe“. Tai, kad visi stogo komponentai yra tarp automobilio ratų ašių, yra pagrindinis veiksnys, lemiantis dinamišką kabrioleto pusiausvyrą ir valdymo charakterį. Naujajam\ modeliui „Lexus“ sukūrė ypač lengvą stogo konstrukciją, pagamintą iš itin retos magnio ir aliuminio kombinacijos. Tai užtikrina mažą svorio centrą ir nepakenkia kokybei ar našumui.
Komfortas ir aerodinamika
Vėjo plaukuose jausmas, suteikiantis glaudesnį ryšį su aplinkiniu pasauliu, yra vienas iš tradicinių kabrioleto vairavimo malonumų. Šį jausmą sujungus su galingu variklio gaudesiu, aplanko ypatingi potyriai.
„Lexus“ įdėjo daug pastangų kurdamas „LC Convertible“, kad užtikrintų komfortą ir kokybę automobiliui važiuojant su nuleistu stogu. Pagrindinis tikslas buvo užtikrinti, kad šaltas oras neatšaldytu apatinės kūno dalies, tuo pačiu reguliuojant temperatūrą ir oro srautą aplink viršutinę kūno dalį, kad keleiviai galėtų mėgautis gaiviu vėju, nejausdami šalčio.
Oro kondicionavimas
„LC” oro kondicionavimo sistema buvo pertvarkyta ir iš naujo sukonfigūruota kabrioletui, tam kad būtų atsižvelgta į salono aplinkos pokyčius, kai stogas yra atviras.
Stogui esant atidarytam temperatūra ir oro srauto tūris automatiškai reguliuojami atsižvelgiant į tokius veiksnius kaip saulės spindulių kiekis, lauko temperatūra ir transporto priemonės greitis.
Reguliuojami šildytuvai, įmontuoti į galvos atramas, nukreipia orą į keleivio kaklą, tam kad jie iš karto pajaustų malonią šilumą. Jie turi tris šilumos nustatymo parametrus ir yra pritaikyti skirtingo ūgio žmonėms. Valdymas gali būti automatiškas arba rankinis.
„Lexus“ išmanusis „Climate Concierge“ buvo pritaikytas specialiai kabrioletui, kad būtu užtikrintas optimalus veikimas, koordinuojant automatinį oro kondicionierių, sėdynių ir kaklo šildytuvų bei šildomo vairo valdymą. Ši sistema atpažįsta, kai priekinė keleivio sėdynė laisva, tuomet automatiškai išjungia kaklo ir sėdynės šildytuvus, kad taupytų energiją.
Aerodinamika
„Lexus“ siekė tobulos pusiausvyros tarp automobilio aerodinaminio stiliaus ir salono oro kondicionavimo. Inžinierių komanda laikėsi požiūrio, orientuoto į žmogų, taikant „Lexus“ omotenashi principus - užtikrinant komfortą ir svetingumą.
Tyrinėdami oro srautą virš automobilio, kai nuleidžiamas stogas, jie pagamino diržo liniją išilgai automobilio šono, kuri pakyla už galinio durų krašto, kad atitiktų bagažinės dangčio paviršių. kuris nustatytas optimaliame aukštyje. Ši detalė užtikrina sklandesnį oro srautą, kuris nedirgina automobilio keleivių.
Už galinių sėdynių montuojamas skaidrus vėjo deflektorius. Jis slopina neįgeidaujamą oro srautą ir salone užtikrinama tyla, kurios dėka galima ramiai kalbėtis važiuojant maždaug 60 km/h greičiu. Nors ir mažo dydžio, tačiau jis gali sumažinti oro srautus aplink keleivių veidus maždaug 20%.
Patogiam važiavimui dideliu greičiu, galima įsigyti papildomą vėjo tinklelį, kuris važiuojant 100 km/h greičiu sumažina oro srautą aplink galvą maždaug 67%. Šis tinklelis yra patalpinamas už galinių sėdynių ir netgi gali likti vietoje, kai stogas yra pakeltas.
Prieš išsirenkant geriausią variantą, buvo išbandyta daugybė skirtingų tinklelio raštų ir daug dėmesio skirta išvaizdai, kad viskas puikiai derėtų su kabrioleto dizainu.
Triukšmo suvaldymas
Galingas variklio ir išmetamųjų dujų garsas yra pagrindinė naujojo „Lexus LC“ kabrioleto vairavimo patirties dalis. Puiki garsinė kokybė buvo svarbus automobilio kūrėjų komandos tikslas, kuriam pasiekti reikėjo tikslių inžinerijos metodų.
Itin išskirtinis „LFA“ superautomobilis išryškina „Lexus“ dėmesį variklio garsui.
Kalbant apie „LC kabrioletą“, V8 variklis turėjo būti subalansuotas su salono tylumo lygiu, kuris paneigia išankstines nuostatas važiuojant kabrioletu – šią užduotį „Lexus“ vadina „priešingybių harmonija“. Norint pasiekti šį efektą, variklio garsas keičiasi kartu su jo apsisukimų dažnio kilimu ir kritimu, tampa vis galingesnis, atsižvelgiant į tai, kaip vairuotojas naudoja akceleratorių ir automatinę 10 laipsnių pavarų dėžę „Direct Shift“.
Dujų išmetimo sistema tik dar labiau sustiprina pojūčius. Važiuojant švelniai, garsas yra prislopinamas, todėl galima laisvai kalbėtis, kai stogas yra nuleistas.
Išskirtinis variklis
Nenutrūkstantis, pulsuojantis garsas būdingas didelės talpos, V8 varikliui, penkių litrų agregatui, kuris yra „LC 500“ kabriolete.
Aktyvioji triukšmo kontrolė išvalo nepageidaujamus garsus, esančius automobilyje. Tai skleidžia anti-impulsinius garsus per garso kolonėles, kurios neutralizuoja bet kokį nepageidaujamą variklio ir pavarų dėžės garsą.
„LC Coupe“ salone esantį triukšmą stebi mikrofonas, sumontuotas stoge, kabriolete jį teko perkelti į vairuotojo galvos atramą. Buvimas arčiau vairuotojo ausies reiškia, kad jis gali pasiimti didesnį dažnių diapazoną. Tam įgyvendinti reikėjo apskaičiuoti sudėtingą algoritmą, kad būtų įsitikinta, jog jis veikia tiksliai bet kurioje sėdėjimo padėtyje.
Išskirtinė tyla kabrioleto salone
„Lexus“ tikslas užtikrinti tokį pat salono tylumą važiuojant pakeltu stogu, kaip ir yra „LC Coupe“ viduje. Siekiant nustatyti, kur dominuojantys garsai patenka į erdvę, buvo sukurtos akustinės simuliacijos, kad būtų galima lengviau apskaičiuoti garso izoliacijos ir garsą sugeriančios medžiagos kiekį ir vietą.
Sulankstomo stogo talpinimas už galinių sėdynių buvo ypatingas iššūkis. Nebuvo pakankamai vietos, kad būtų galima įdėti garso izoliacinę medžiagą, todėl komanda stengėsi pritaikyti pačią apdailos medžiagą. Leidžiant orui praeiti pro konstrukciją ir naudojant garsą sugeriančią medžiagą atvirkštinėje pusėje, visas saugojimo vietos paviršius sugeria triukšmą. Leidžiant orui praeiti pro konstrukciją ir naudojant garsą sugeriančią medžiagą atvirkštinėje pusėje, visas triukšmas yra sugeriamas.
Kadangi ši vieta yra automobilio interjero dalis, ji turėjo išlikti vizualiai patraukli. „Lexus“ įvertino daugybę skirtingų medžiagų, ir po ilgų paieškų pasirinkto tą, kuri atitinka visus saugos standartus ir yra puikios išvaizdos.
„2021 Lexus LC Coupe“ atnaujinimai
Man prabangus kupė„ LC 500h “ asocijuojasi su emocijomis. Jame yra keletas pažangiausių kada nors sukurtų automobilio technologijų, įskaitant „Lexus Multi Stage Hybrid System“ ir „Lexus Safety System “, tačiau mane jaudina tai kaip žmonės įsimyli „ LC“ vos tik su juo pirmą kartą pravažiavę. “
KOJI SATO
„LC“ vyriausiasis inžinierius
„Lexus“ flagmano kupė visada siekė aštraus ir rafinuoto našumo. 2021m. pristatyti modelio pakeitimai užtikrina didesnį valdymo stabilumą ir judrumą, tokiu būdu sustiprinant vairuotojo sąsaja su automobiliu.
Siekdamas savo tikslų, taupant svorį ir gerinant važiavimo bei valdymo kokybę, „Lexus“ pakeitė „LC“ pakabos sistemą, sumažindams svorį ir pagerindamas važiavimo bei valdymo kokybę. Taip pat buvo atlikti išsamūs „LC 500h“ ir „LC 500“ 10 automatinės pavarų perjungimo sistemos pakeitimai.
„LC 500h“ sukuria daugiau galios ir didesnį sukimo momentą, o atnaujinta „Direct Shift“ automatine pavarų dėžė pagerina našumą.
Vairavimo dinamika
Dėl priekinės ir užpakalinės automobilio pakabos pakeitimų, „LC“ svoris sumažėjo maždaug 10 kg. Tą lėmė aliuminio apatinės pakabos svirtis, plonesnės, tuščiavidurės traukės ir nauja padidinto stiprumo spyruoklių medžiaga.
Svorio sumažinimas prisideda prie šio kupė dinamiškų savybių, o papildomi pakabos atnaujinimai suteikia švelnesnį ir sklandesnį pojūtį, kuris užtikrina automobilio stabilumą kelyje.
Priekinėje pakaboje elektroniniai amortizatoriai buvo perprogramuoti dar stipresnių pojūčių patyrimui, na o smūgių sugėrėjų (priekinių ir užpakalinių) tvirtumas buvo optimizuotas, tam kad užtikrintų sklandesnį važiavimą nelygiomis kelio dangomis.
Reguliuodamas tuščiavidurių traukių standumą, „Lexus“ taip pat patobulino LC manevringumą, suteikdamas daugiau linijinio važiavimo atsako ir tokiu būdu skatindamas vientisumo jausmą tarp automobilio ir vairuotojo.
Stabdymas ir vairavimas
Siekiant didesnio efektyvumo ir stabilumo esant aukštai temperatūrai ir greičiui, buvo naudojamos didesnės stabdžių trinkelės su didesniu trinties koeficientu.Sistema ir toliau naudoja priekinius ir galinius ventiliuojamus diskus su priekiniais šešių stūmoklių aliumininiais slankmačiais priekyje bei keturių stūmoklių blokais gale. Juodos apkabos papuoštos baltu „Lexus“ logotipu.
Stabdžių pedalo paviršius taip pat buvo patobulintas, tam kad būtų didesnis kontaktinis plotas ir vairuotojui būtų suteiktas natūralesnis pojūtis. Papildomi sutvirtinimai padidino vairo atramos tvirtumą ir padėjo pasiekti geresnį valdymo stabilumą.
Tai apima prietaisų skydo ir didesnio standumo paviršiaus sutvirtinimą viršutinei ir apatinei vairo atramos jungtims, taip pat vairuotojo sėdynės ir gaubto tvirtinimo pakeitimus. Programinės įrangos atnaujinimai kintamojo greičio vairo stiprintuvui (VGRS), dinamiškas vairavimas atbulomis (DRS) ir elektrinis vairo stiprintuvas tik dar labiau sustiprina aštresnius pojūčius.
Stabilių posūkių asistentas (ACA)
Gerindami automobilio valdymą važiuojant vidutiniu ir dideliu greičiu, LC kartu su stabilumo kontrole („Vehicle Stability Control“, VSC) įdiegta stabilumo posūkiuose („Active Cornering Assist“, ACA) funkcija. Ši sistema pagerina valdymo savybes posūkiuose, minimaliai pristabdydama vidinius ratus ir kartu sumažindama šoninį pagreitį, kuris stumia automobilį į išorinę posūkio dalį.
„LC 500h“ su „Multi Stage Hybrid“ daugiapakope transmisija
„LC 500h“ palaiko inovacijų tradicijas: tai – automobilis, turintis pirmąją pasaulyje daugiapakopę transmisiją „Lexus Multi Stage Hybrid“. Kaip ir kitose hibridinėse „Lexus“ pavaros sistemose, čia benzininis variklis derinamas su dviem elektros varikliais-generatoriais. Optimalias degalų sąnaudas užtikrina Atkinsono ciklo, 3,5 litro, V6 tipo variklis su D-4S tiesioginio degalų įpurškimo sistema. „LC 500h Coupe“ savaime turi 299 DIN AG / 220 kW. Bendra sistemos galia siekia 359 DIN AG / 264 kW.
Daugiapakopė hibridinė sistema, debiutavusi su „LC Coupe“, yra vienas reikšmingiausių techninių pasiekimų, kuriuos iki šiol yra sukūres „Lexus“. Iš esmės sistema naudoja daugiapakopį perjungimo įtaisą, kad padidintų variklio ir elektros variklio galingumą. Prie visko dar pridedama keturių laipsnių automatinė transmisija. Tai suteikia galimybęoptimizuotivariklio veikimąbet kuriamegreičio diapazone.
„Lexus“ padidino maksimalų variklio greitį nuo 6000 iki 6500 aps./min., o įsibėgėjimo iki 100 km / h laikas - 5,0 sekundės. Daugiapakopės hibridinės sistemos perjungimo patobulinimai užtikrina sklandesnį atsaką, didesnį našumą posūkiuose su automatiniu perjungimu į antrą pavarą, kai pagreitėjama iš posūkio.
Hibridnės baterijos eksploatacinės savybės
„LC 500h Coupe“ naudojasi nauja, aukštos įtampos ličio jonų hibridine baterija, kuri padidina veikimo diapazoną ir pagerina elektros variklio darbą. Tokiu būdu užtikrindama didesnį greitėjimą tiek važiuojant miesto gatvėmis, tiek vingiuotais keliais.
„LC 500“ su 5,0 l V8 varikliu
(Toks pat yra ir „LC 500 Convertible“)
„LC 500 Coupe and Convertible“ 5,0 litro V8 benzininis variklis turi gana aukštą apsisukimų dažnį (maks. 7300 aps./min.). Šis Atkinsono ciklo blokas palaikomas pažangios D-4S tiesioginio degalų įpurškimo technologijos. Stiprią variklio trauką visame siūkių diapazone užtikrina dviguba vožtuvų valdymo sistema VVT-i su išmania, kintamų fazių veleno pavara.
LC 500 naudojamas V8 tipovariklis apie savo pajėgumą praneša kintamos akustikos „Active Exhaust“išmetimo sistemos garsu. Jogalia siekia464 AG / 351 kW, esant 7 100 aps./min., maksimalus 530 Nm sukimo momentas pasiekiamas esant 4800 aps./min – o tai leidžia nuo0 iki100 km/val.greičio įsibegėtitrumpiau nei per 4,7 sekundės.
Transmisija
„Lexus“ įdėjo daug pastangų, kad pagerintų „LC 500“ (“Coupe” ir “Convertible”) 10 laipsnių „Direct Shift“ automatinės transmisijos pavarų dėžės charakteristikas. Buvo siekiama užtikrinti tikslesnį reagavimą į vairuotojo ketinimus.Didėjant variklio greičiui, didėja pavaros jėga ir vairuotojas patiria išskirtinį nuolatinio pagreičio pojūtį.
Didžiausias dėmesys buvo skiriamas „aktyviai zonai“ - kai vairuotojas naudoja nuo 50-70% akceleratoriaus diapazono, tuomet transmisija leidžia apsisukimams pakilti aukščiau prieš perjungiant kitą pavarą. Poveikį sustiprina kylantis V8 variklio garsas.
„Lexus“ pakeitėLC 500 10-ieslaipsniųautomatinės pavarų dėžėsveikimo algoritmus. Tiesioginio jungimopavarų dėžė leidžia padidinti variklio sūkius šiame diapazone, taipsuteikiant geresnį greitėjimopojūtįprieš pavaros perjungimą. Taip pat buvo atnaujintas„LC 500h“ hibridinės sistemos pavaros perdavimo skaičiaus mažinimo režimas.Dabar, siekiant sklandesnio veikimo ir stipresnės traukos, staigiuose posūkiuose,ji įjungiaantrąją, one trečiąją pavarą.
Atnaujinta multimedijos sistema
2021 modelio metais visi LC modeliai yra standartiškai aprūpinti „Apple CarPlay®“ ir „Android Auto®“, leidžiančiais lengvai, belaidžiu būdu integruoti išmanųjį telefoną ir pasiekti populiarias navigacijos, pramogų ir pranešimų programas.Naudojant „Android Auto“, yra galimybė naudotis „Google Assistant“ funkcija ir gauti informaciją, kuri parenkama, atsižvelgiant į vartotojo kalendorių, ankstesnę veiklą ir nustatytas parinktis.
„Apple CarPlay“ leidžia vartotojams pasiekti žinomą sąsają iš „iPhone®“ per transporto priemonės daugialypės terpės ekraną.„IPhone“ gali būti prijungtas, kad gautų kelionės nuorodas, skambintų, siųstų ir priimtų pranešimus per „Siri®“ ir galima gauti prieigą prie tokių programų kaip „Spotify“, „Audible“ ir „Apple“ internetinių transliacijų.
„Lexus LC“ išskirtinumas
Išorės dizainas
„LC Coupe“ išorės dizainas iš karto atpažįstamas kaip LF-LC stiliaus koncepcija ir kaip „Eyes On“ dizaino apdovanojimo laureatas, pirmą kartą debiutavęs 2012 m. tarptautinėje automobilių parodoje Detroite, Š. Amerikoje.
Preciziškas išbaigtumas ir prabangiai subtili išorės estetika išskiria “LC” automobilį ir pabrėžia spinduliuojančią elegancija.
Aerodinamika
„Lexus“ stengėsi pristatyti aukšto lygio aerodinaminius rodiklius, kad pagerintų kupė valdymo stabilumą ir važiavimo kokybę bei nuslopintų vėjo keliamą triukšmą. Tikslas buvo pasiekti sklandų, nenutrūkstamą oro srautą iš priekio ir galo. Oro stabilizavimo kanalai, „Lexus LC“ automobilyje vaidina svarbų vaidmenį. Galinės įsiurbimo angos, esančios iš
karto už galinių durelių, išlygina oro srautą automobilio šonuose, tam kad būtų mažiau trikdžių ir triukšmo. Tai sustiprina galinių padangų kontakto su žeme pojūtį ir kartu padidina puikų valdymą bei vairavimo efektyvumą.
Interjeras
“Lexus LC” automobilyje dominuoja itin kokybiškos medžiagos, elegancija, komfortas ir ypatingas dėmesys detalėms. Akį patraukia salono spalvų vientisumas.
Erdvės išplanavimas orientuotas vairuotojo perspektyvai, jo sėdėsena, kaip ir priklauso, žema, bet matomumas – geras dėl žemos variklio dangčio linijos.
Įlipti ir išlipti iš “LC” automobilio yra lengva ir patogu, nes po prietaisų skydeliu yra daug vietos kojoms.
Vairas ir valdikliai
Informaciniai ekranai yra išdėstyti svarbumo tvarka, svarbiausieji išdėstyti arčiausiai vairuotojo regėjimo linijos, prietaisų skydelio viršutinėje ekrano zonoje. Visi yra tame pačiame aukštyje, kad užtikrintų minimalų vairuotojo akių nukrypimą. Prietaisų skydelyje yra naujausia TFT (plonos plėvelės tranzistoriaus) technologija, pristatyta superautomobilyje „Lexus LFA“.
Su važiavimu susiję jungikliai ir valdikliai išdėstyti valdymo zonoje aplink vairą. Tai apima perjungimo svirtis, vairo kombinuotus jungiklius, pasirenkamus važiavimo režimo jungiklius ir starterio mygtuką, kurių kiekvienas yra ergonomiškai išdėstytas, siekiant užtikrinti lengvą valdymą ir kuo mažiau blaškant vairuotoją.
Salono apmušalų, apdailos medžiagų ir detalių kokybė atspindi takumi meistriškumą ir didelį dėmesį detalėms, kuriomis „Lexus“ garsėja visame pasaulyje. Tai liudija odinės pavarų perjungimo svirties susiuvimas rankomis, „Alcantara“ durų apdaila ir subtilus „Lexus L“ raidės motyvo naudojimas.
Daugiapakopė automatinė transmisija
„Direct Shift“ automatinė pavarų dėžė buvo sukurta „LC 500“. 10 greičio pavarų dėžė veikia ypač greitai ir tolygiai. Dinamiška galia sutelkiama žaibišku greičiu, vos tik paspaudus akceleratoriaus pedalą.
Sistema suteikia greitą atsaką, aštrų pojūtį ir tolygų perjungimą be „perjungimo“ efekto, suderinant variklio garsą.
Sėdynių dizainas
Kuriant “LC” vidaus saloną, pagrindinis dėmesys buvo skirtas vairuotojo komfortui .
Tikslas buvo suteikti komfortišką dizainą su puikia atrama nugarai. „Lexus“ tai įgyvendino panaudodamas naują dviejų dalių konstrukcijos techniką, kurioje pagrindinė sėdynės atlošo dalis, pečių plotyje, tarsi apgaubia nugarą. Siekiant užtikrinti geresnę šoninę atramą, vairuotojo pečių srityje yra papildomas tvirtinimas, kuris pagerina atramos nugarai efektyvumą. „Coupe“ sportinių sėdynių atramos yra ypač reikšmingos, važiuojant dideliu greičiu, nes užtikrina stabilų nugaros išlaikymą.
10 laipsnių automatinė pavarų dėžė
„Direct Shift“ automatinė pavarų dėžė su 10 laipsnių transmisija, buvo sukurta „LC 500“. Ji užtikrina tolygų santykį tarp artimų pavarų ir yra ideali visiems vairavimo stiliams, parenkant optimalią pavarą konkrečioms sąlygomis.
Tam, kad antros ir trečios pavaros perjungimas būtų dar sklandesnis ir trumpesnis - buvo pridėta papildoma pavara. „Direct Shift“ automatinė pavarų dėžė leidžia važiuoti efektyviau su mažesniais variklio sūkiais, suteikdama aštrų pojūtį, greitą atsaką su laipsniniu pavarų perjungimu be “pavaros perjungimo” efekto.
Transmisija naudoja „AI-SHIFT“ valdiklį su važiavimo režimo perjungimo funkcija. Sistema parenka optimalią pavarą pagal vairuotojo pageidavimų ir ketinimų įvertinimą, atsižvelgiant ne tik į automobilio greitį ir akseleratoriaus naudojimą, bet ir į ankstesnę vairavimo istoriją.
Automobilio dinamika
Pasaulinė architektūra - prabangių automobilių platforma
GA-L platformos kokybė leido „Lexus“ pagaminti labai tvirtą kėbulą, pasižymintį puikiomis triukšmo ir vibracijos charakteristikomis. Dinamiškasis “LC” turi žemą svorio centrą, kas užtikrina automobilio idealų svorio paskirstymą posūkiuose. O kelių jungčių pakabos sistemos tik prisideda šios premium klasės platformos kokybiškumo.
Tvirtas kėbulas
Išskirtinis kėbulo tvirtumas ir kruopštus automobilio inercijos specifikacijų valdymas suteikė būtent tokią patrauklią važiavimo dinamiką, kurios „Lexus“ siekė savo flagmano kupė. Norint pasiekti geriausių rezultatų, skirtingose vietose buvo naudojamos skirtingos savybės turinčios medžiagos, suteikiančios tvirtumą, tvirtumą ir lengvumą tinkamoje vietoje ir tinkamoje vietoje. Norėdami sukurti tvirtą rėmą, nedeformuojančios dalys yra pagamintos iš ypač didelio atsparumo tempimui plieno, o elementai, kurie yra skirti deformuotis smūgio metu, pasižymi geromis elastinėmis savybėmis pasižymintis aukštos tempimo plienas.
Inercijos specifikacijos
Tikslus LC inercijos specifikacijų valdymas vaidino svarbų vaidmenį užtikrinant esminę „dar aštresnę, rafinuotesnę“ kokybę. Tai apėmė automobilio žemo svorio centro suteikimą, subalansuotą svorio pasiskirstymą iš priekio į galą ir gerą inercijos momentą. „GA-L“ platforma prisidėjo prie atnaujinimų , pagerinant inercijos specifikacijas ir pasiekiant geriausią valdymo stabilumą ir važiavimo komforto derinį.
Pasiekęs žemą svorio centrą, „Lexus“ sugebėjo sumažinti pasisukimo kampą, nestandinant automobilio pakabos ir nesumažinant važiavimo komforto. Bendrai kalbant, „LC“ demonstruoja tikslius judesius, greitą atsaką ir sukuria ritmingą bei sklandų vairavimo įspūdį, ypač posūkiuose bei keičiant eismo juostas.
Dinamiškas „Lexus“ valdymas
„LC Coupe“ galima įsigyti su „Lexus Dynamic Handling“ sistema (įtraukta į „Sport “ specifikaciją), kuri užtikrina aukštesnio lygio valdymą visokiomis važiavimo sąlygomis.
Važiuojant mažu greičiu, sistema leidžia galiniams ratams šiek tiek pasisukti priešingapriekiniams ratams kryptimi taip padidinant judrumą bei į tą pačią pusę - užtikrindama didesnį stabilumą jeigu važiuojamadidesniu greičiu. Rezultatas - puikus vairavimo atsakas į vairuotojo ketinimus ir greita reakcija važiuojant posūkiuose, kai jaučiamas didelis galinės padangos sukibimo pojūtis, kuris suteikia didesnį saugumo jausmą.
„Torsen“ riboto praslydimo diferencialas (LSD)
Riboto slydimo „Torsen“ diferencialas taip pat įtrauktas į „LC 500 Coupe“ ir „Convertible“ specifikacijas.Tai leidžia vairuotojui mėgautis saugiu pagreičiu ir išlaikyti optimalų automobilio valdymą posūkiuose.
LSD neutralizuos pervertintą ar nepakankamą automobilio valdymą ir padės išlaikyti automobilį pagal numatytą liniją. Tuo pačiu metu vairuotojui suteikiamas natūralus vairavimo pojūtis net ir esant ribinėms savybėms.
Stabilumo posūkiuose asistentas (ACA)
Standartiniame ( ne „Sport “) „LC 500h Coupe“ veikia stabilumo posūkiuose asistentas „Active Cornering Assist“ (ACA), kuris užtikrina automobilio valdymą posūkiuose važiuojant didesniu greičiu, minimaliai pristabdydamas vidinius ratus ir kartu sumažindamas automobilį į išorinę posūkio dalį stumiantį šoninį pagreitį.
„Takumi“ meistriškumas
„Lexus“ meistrų - takumi - įgūdžiai yra išskirtinės kokybės, kurią „Lexus“ teikia kiekviename savo pagamintame automobilyje. LC didžiuojasi šiuo precizišku požiūriu kiekvienai apdailos detalei, bei taip kaip automobilis važiuoja.
Motomachi: „Lexus“ „LFA“ ir „LC“ namai
„LC Coupe“ ir „Convertible“ yra gaminami vienoje iš geriausių „Lexus“ Motomachi gamyklų, kuri garsėja rankų darbo LFA modelių gamyba. Gamyklos išdėstymas ir jos patalpos buvo pritaikytos būtent LC gamybai, siekiant užtikrinti aukščiausią kokybės lygį.
Daugelis takumi ir kvalifikuotų darbuotojų, kurie prisidėjo prie LFA modelio gamybos, buvo perkelti į LC projektą, taip atnešdami daug žinių ir patirties, ypač tokiose srityse kaip anglies pluošto komponentų tvarkymas ir rankų darbo apdaila.
Vidaus apdaila
Takumi įgūdžiai gali būti matomi tiksliai susiuvant, išlaikant nepriekaištingą apdailą, kai oda apgaubia sudėtingus paviršius. „Alcantara“ efektas durų plokštėse ir perforacijų išdėstymas odinių sėdynių apmušaluose yra dar vienas dėmesys detalėms.
Išsami vairo analizė davė daug rezultatų. ieškant tinkamiausio dizaino ir idealios formos, kuri atitinktų patogų rankų išlinkimą ir padėtį vairuojant. Tas pats procesas buvo taikomas ir irklentės formos rankinių pavarų jungikliams, pagamintiems iš magnio lydinio.
Takumi bandymai
„Takumi“ įgūdžiai ir patirtis užtikrino nepriekaištingą važiavimo dinamiką.
Automobilio bandymai ir įvertinimai buvo atlikti visuose keliuose, įskaitant Europą ir JAV. Pagrindinis siekis buvo užtikrinti, kad važiavimas ir valdymas atitiktų skirtingus vairuotojų poreikius ir skirtingas vairavimo sąlygas visame pasaulyje. „Takumi“ meistras dirbo išskirtinai tik su „LC“ modeliu tam, kad išlaikytų visapusišką dėmesį atliekant smulkius koregavimus ir pasiektų geriausių rezultatų.
Lexus saugumo sistema
Visose „LC Coupe“ ir „LC Convertible“ versijose standartiškai yra įdiegta saugumo sistema „Lexus Safety System “, tai aktyvus saugos ir pagalbos vairuotojui funkcijų rinkinys, kuris gali padėti vairuotojui išvengti avarijos arba sumažinti susidūrimo pasekmes.
Aktyvios saugos funkcijų paketą sudaro:
- Pre-Collision sistema su pėsšiųjų fiksavimo funkcija (PCS),
- Atstumą palaikanti adaptyvioji pastovaus greičio sistema (DRCC),
- Įspėjamoji nukrypimo iš eismo juostos sistema (LDA) su pagalbine eismo juostų išlaikymo sistema (LTA)
- Automatinė tolimųjų šviesų sistema (AHB)
- Kelio ženklų atpažinimo sistema (RSA).
„Lexus Safety System “ padeda sumažinti nelaimingų atsitikimų riziką, įspėja vairuotoją apie galimus pavojus ir gali padėti sumažinti pasekmes, jei smūgio neišvengsite.
Pre-Colision sistema
Pre-Colision sistema (PCS) nustato smūgio riziką. Veikiant kartu su perspėjimo ir stabdymo sistemomis, ji gali padėti sumažinti susidūrimo žalą. Naudojant priekinę kamerą ir milimetrinių bangų radarą Pre-Colision sistema gali atpažinti ne tik transporto priemones, bet ir pėsčiuosius kelyje.
Atstumą palaikanti adaptyvioji pastovaus greičio sistema (DRCC)
Tas pats radarų blokas, kurį naudoja Pre-Colision sistema, aprūpina „LC“ atstumą palaikančia adaptyviąja pastovaus greičio sistema (DRCC). Ši sistema užtikrina saugų atstumą nuo priekyje važiuojančios transporto priemonės – ji sumažina automobilio greitį ir leidžia išvengti susidūrimo. Kai kelias priekyje bus aiškus ir saugus, „LC“ automatiškai, sklandžiai įsibėgės iki prieš tai buvusio greičio. Jei automobilis buvo sustabdytas, vairuotojui tiesiog reikia spustelti akseleratoriaus pedalą, kad sistema vėl įsijungtų.
LC „Lexus Safety System “paketas turi įspėjamąją nukrypimo iš važiuojamosios eismo juostos sistemą „Advanced Lane Keep Assist“, kuris atpažįsta, kai transporto priemonė nukrypsta iš savo eimo juostos. Automatiškos vairo įvestys, padeda vairuotojui saugiai koreguoti situaciją ir išlaikyti automobilį savo juostoje.
Eismo juostų palaikymo sistema (LDA) naudojasi priekinio stiklo kamera, kad galėtų stebėti transporto priemonės valdymą tarp kelio juostų žymėjimo.
Nuovargio atpažinimo sistema (VSW) garsiniais ir vaizdiniais signalais įspėja vairuotoją apie bet kokį nuokrypį iš užimamos eismo juostos. VSW turi skirtingus jautrumo nustatymus, tad ją galima užprogramuoti atsižvelgiant į savo vairavimo stilių.
Automatinė tolimųjų šviesų sistema (AHB)
„Lexus Safety System “ įeina ir automatinę tolimųjų šviesų sistema (AHB) su davikliais, kurie aptikus automobilio priartėjimą iš priekio automatiškai perjungia priekinius žibintus iš tolimųjų į artimąsias šviesas.
Kelio ženklų atpažinimo sistema (RSA)
RSA sistema fiksuoja visus kelio ženklus. Naudodamasi priekine kamera, atpažįsta pagrindinius įspėjimo ir komandos ženklus;tada jie pakartojami daugiainformaciniame ekrane, sumažinant riziką, kad vairuotojas nežinos apie greičio apribojimus, juostų uždarymą ir kitą svarbią informaciją.
Garso sistema
„LC Coupe“ ir „Convertible“ palaiko išskirtinę „Lexus“ automobilių pramonės partnerystę su „Mark Levinson“ ir siūlo klientams papildomą įrangą iš garso specialisto aukščiausio lygio etaloninio produkto.
13 garsiakalbių sistema buvo sukurta specialiai tam, kad LC salone būtų pasiekti geriausi rezultatai. „Marko Levinson“ inžinieriai taip pat išpildė „Lexus“ reikalavimus mažam transporto priemonės svoriui, sumažindami garsiakalbių svorį 30%, nepakenkdami jų veikimui.
Garsiakalbiai naudoja pažangias medžiagas ir konstrukcines technologijas, kad pasiektų geriausių rezultatų, įskaitant pirmą kartą pritaikytą „Direct Drive Unity“ - garsiakalbių, esančių garsiakalbiuose, koncepciją, leidžiančią maksimaliai padidinti garso kokybę ir slėgio lygį kompaktiškame dizaine. Sistema taip pat naudoja „Clari-Fi“ muzikos atkūrimą, kuris automatiškai analizuoja ir pagerina visų tipų suspaustų, skaitmeninių muzikos šaltinių kokybę.