Prangus "Lexus LC" kupė pristato visiškai naują vairavimo patirtį
Naujienos

Prangus "Lexus LC" kupė pristato visiškai naują vairavimo patirtį

„Lexus“ inžinierių ir dizainerių komanda nuo pat „LC“ modelio koncepcijos kūrimo pradžios siekė užtikrinti „dar ryškesnį, ir rafinuotesnį“ našumą. Pristatyti naujausi modelio pakeitimai užtikrina dar didesnį reagavimą, valdymo stabilumą ir judrumą, sustiprinant vairuotojo jausmą, kad jis yra tiesiogiai susijęs su automobiliu ir gali pajusti nepaprastą vairavimo patirtį.
Skaityti daugiau
Prangus "Lexus LC" kupė pristato visiškai naują vairavimo patirtį
 
 

„Lexus“ inžinierių ir dizainerių komanda nuo pat „LC“ modelio koncepcijos kūrimo pradžios siekė užtikrinti „dar ryškesnį, ir rafinuotesnį“ našumą. Pristatyti naujausi modelio pakeitimai užtikrina dar didesnį reagavimą, valdymo stabilumą ir judrumą, sustiprinant vairuotojo jausmą, kad jis yra tiesiogiai susijęs su automobiliu ir gali pajusti nepaprastą vairavimo patirtį.

 

Siekdamas savo tikslų, taupant svorį ir gerinant važiavimo bei valdymo kokybę, „Lexus“ pakeitė „LC“ pakabos sistemą. Taip pat buvo atlikti išsamūs „LC 500h“ daugiapakopės hibridinės sistemos ir „LC 500“ 10 pavarų perjungimo automatinės sistemos pakeitimai.

 

 

Važiuoklė: mažesnis svoris, sklandesnis automobilio našumas

Dėl priekinės ir užpakalinės automobilio pakabos pakeitimų, „LC“ svoris sumažėjo maždaug 10 kg. Tą lėmė aliuminio apatinės pakabos svirtis, plonesni, tuščiaviduriai apsauginiai strypai ir nauja padidinto stiprumo spyruoklių medžiaga.

Svorio sumažinimas prisideda prie šio kupė dinamiškų savybių, o papildomi pakabos atnaujinimai suteikia švelnesnį ir sklandesnį pojūtį, kuris užtikrina automobilio stabilumą kelyje.

 

 

Priekinėje pakaboje elektroniniai amortizatoriai buvo perprogramuoti dar stipresnių pojūčių patyrimui, na o smūgių sugerėjų (priekinių ir užpakalinių) tvirtumas buvo optimizuotas, tam kad užtikrinti sklandesnį važiavimą nelygiomis kelio dangomis.

Reguliuodamas skersinių strypų standumą, „Lexus“ taip pat patobulino LC manevringumą, suteikdamas daugiau linijinio važiavimo atsako ir tokiu būdu skatindamas vientisumo jausmą tarp automobilio ir vairuotojo.

 

Patobulinta pavarų dėžė


„Lexus“ panaudojo daug duomenis, kad pagerintų „LC 500“ 10 pavarų automatinės sistemos charakteristikas ir kad būtų galima dar ištikimiau reaguoti į vairuotojo ketinimus. Didėjant variklio apsisukimų dažniui sukuriama didesnė varančioji jėga, vairuotojas pajaučia tikrą galią ir nuolatinį pagreičio pojūtį.
Didžiausias dėmesys buvo skiriamas „aktyviajai zonai“ - 50–70% - tai yra zona, kur vairuotojai naudoja nuo 50 iki 70 % droselio diapazono. Tiesioginė pavarų dėžė leidžia padidinti variklio sūkių diapazoną, kad padidėtų pagreičio pojūtis prieš pereinant į kitą pavarą, kuri dar labiau sustiprina V8 variklio poveikį.
Techniniai pakeitimai taip pat suteikia tolygesnį pagreitį ir leidžia automatiškai perjungti antrą pavarą (vietoj trečios), kai stabdoma už posūkio. Panašiai buvo patobulintas poslinkio efektyvumas, norint įsibėgėti už posūkio.

 

 

PATOBULINTI HIBRIDIAI AKUMULIATORIAI

„LC 500h“ turi aukštos įtampos ličio jonų hibridinę bateriją, kuri padidina jo veikimo diapazoną ir leidžia elektros varikliui sukurti didesnį sukimo momentą. Tai padeda užtikrinti galingesnį pagreitį tiek miesto gatvėse, tiek važiuojant vingiuotais keliais.
Pavyzdžiui, net esant nedideliam (30%) paspaudimui ant akceleratoriaus pedalo, sukimo momentas yra 90 Nm didesnis, o akumuliatoriaus galia padidėja iki 17 kW, tuo tarpu automobilio greitis papildomai padidėja 4 km / h po 4,5 sekundės.

 

 

STABDYMAS IR VAIRAVIMAS

„Lexus“ pasirinko didesnes stabdžių trinkeles su didesniu trinties koeficientu, kad „LC Coupe“ turėtų stabdymo efektyvumą ir stabilumą esant aukštai temperatūrai ir greičiui.
Sistema ir toliau naudoja priekinius ir galinius ventiliuojamus diskus su priekiniais šešių stūmoklių aliumininiais slankmačiais priekyje bei keturių stūmoklių blokais gale. Juodos apkabos papuoštos baltu „Lexus“ logotipu.


Stabdžių pedalo paviršius taip pat buvo patobulintas, tam kad būtų didesnis kontaktinis plotas ir vairuotojui būtų suteiktas natūralesnis pojūtis. Papildomi sutvirtinimai padidino vairo atramos tvirtumą ir padėjo pasiekti geresnį valdymo stabilumą.


Tai apima prietaisų skydo ir didesnio standumo paviršiaus sutvirtinimą viršutinei ir apatinei vairo atramos jungtims, taip pat vairuotojo sėdynės ir gaubto tvirtinimo pakeitimus. Programinės įrangos atnaujinimai kintamojo greičio vairo stiprintuvui (VGRS), dinamiškas vairavimas atbulomis ir elektrinis vairo stiprintuvas tik dar labiau sustiprina aštresnius pojūčius.

 


V8 GARSO KOKYBĖ


„LC 500“ V8 varomosios jėgos skleidžiamas garsas yra viena iš vairavimo kokybės patirčių. „Lexus“ pakeitė vožtuvo, nustatančio išmetamųjų dujų pagrindiniame duslintuve vietą, kad užtikrintų idealų pjūtį. Tokiu būdu automobilio galia jaučiama vos tik užvedus variklį ir esant dideliam variklio apsisukimų dažniui (nuo maždaug 4000 aps / min).