Technologijos
Naujos technologijos, originalūs pritaikymo būdai
Išmanesnis skenavimas
Netradicinis mąstymas mus atvedė iki medicinos mokslo, iš kurio pasiskolinome naujausią kompiuterinės tomografijos (CAT) technologiją. Kodėl? Todėl, kad mes įžvelgėme neįtikėtiną ir efektyvų naują jos pritaikymo būdą.
Tradiciškai varikliai tikrinami mechaniniu būdu ir apžiūrint juos išoriškai. Tačiau mes norime žinoti, ar kiekvieno variklio vidus taip pat yra nepriekaištingas.
Kompiuterinė ašinė tomografija (CAT) leidžia mums pamatyti trimatį variklio vidaus vaizdą. Mes galime neprarastai tiksliai nustatyti esančius trūkumus. Mūsų neįprasti metodai lemia neprilygstamus rezultatus.
Sumani pagalba
Aktyviosios saugos įranga
Saugumas yra viena pagrindinių sričių, kurioje mes taikome pažangias technologijas ir naujoviškus sprendimus. Mes nuolat tobuliname jau esančią įrangą ir kuriame naujas pagalbines sistemas.
Koks rezultatas? Su kiekviena diena mūsų automobiliai tampa išmanesni ir saugesni. Kartu su kitomis sistemomis LSS+ saugos įranga patikimai saugo Jus kelyje, sumaniai pagelbėdama reikiamose situacijose.
Netradicinės medžiagos
Bambuko akustika
Gamtos ir technologijų derinys leido sukurti įspūdingos kokybės garsą atkuriančius galingus Lexus CT garsiakalbius. Visiškai nauju būdu panaudoję bambuką, mes išgavome neįtikėtiną akustiką.
Garsiakalbių diagramos pagamintos iš medžiagos, kurios sudėtyje yra augalinio opalo (tai mikroskopinė į adatą panaši struktūra, aptinkama bambuko lapų audiniuose) ir medžio anglies. Lengva ir kartu galingą garsą užtikrinanti diafragma yra pakankamai tvirta, todėl tiksliai atkuria aukštas natas, ir gana lanksti, todėl efektyviai slopina savo vibracijas.
Bandymai virtualiojoje realybėje
Simuliuojamas vairavimas
Išmaniojo kupolo viduje – Lexus LS. Iš visų pusių supančiuose ekranuose projektuojami labai realistiški važiavimo miesto gatvėmis ir greitkeliu vaizdai. Cilindrai juda, pasvyra į šoną ir sukasi, simuliuodami posūkius, važiavimą įkalne, greičio didinimo ir mažinimo sąlygas. Be to, įrašomi variklio skleidžiami garsai, vibracija ir vėjo keliamas triukšmas.
Simuliacijos galimybės beribės. Pavyzdžiui, kurdami monotoniško važiavimo situacijas, mes galime išsiaiškinti, kaip veikia mieguistumas. Šie tyrinėjimai padeda kuriant išmaniąsias įspėjimo sistemas. Pasak Takahiko Murano, atsakingo už eksperimentinį projektavimą, „tokio pobūdžio tyrimų būtų neįmanoma atlikti realiame pasaulyje“.