Vairavimo stilius ir tokie veiksniai, kaip kelio būklė, oro sąlygos, eismo intensyvumas,keleivių skaičius turi įtakos automobilio degalų sąnaudoms.
Vairavimo stilius ir tokie veiksniai, kaip kelio būklė, oro sąlygos, eismo intensyvumas,keleivių skaičius turi įtakos automobilio CO2 emisijai.
Naujasis Lexus RX nuo pat pradžių jaudina drąsiu prabangaus visureigio dizainu, kurio paskirtis – atkreipti dėmesį ir išlikti priešakyje. Kiekvienas kampelis alsuoja elektrifikacijos galia ir ryžtu, o salone pasitinka į vairuotoją orientuota prietaisų sistema „Tazuna“ su pasirinktine apdaila be odos. Jei norite sužinoti, ką reiškia „nepakartojama naudojimo patirtis“, tiesiog išbandykite naująjį įkraunamąjį hibridą RX 450h+, našųjį hibridą RX 500h ar įsikraunantį hibridą RX 350h ir sužinosite, ką turime omenyje.
LEXUS RX GALERIJA
Nuotraukos yra tik informacinio pobūdžio. Dėl galimos įrangos kreipkitės į artimiausią įgaliotąją Lexus atstovybę.
NAŠUMAS
ITIN TVIRTA PLATFORMA
GALIOS KONTROLĖ „DIRECT4“ / „E-FOUR“
ADAPTYVIOJI KINTAMOJI PAKABA*
RX naujoji daugiasvirtė galinė pakaba yra gerokai našesnė, ji užtikrina didesnį šoninį stabilumą ir pasižymi „pritūpimo“ slopinimo savybėmis. Be to, ji gali suvaldyti didesnį sukimo momentą, gerokai sumažinti triukšmą, vibraciją bei netolygumą. Adaptyvioji kintamoji pakaba (AVS) buvo suderinta siekiant geresnio valdymo ir savybių greituose posūkiuose, ji kontroliuoja visų keturių ratų amortizavimo jėgą.
* Standartiškai siūloma tik RX 500h, o RX 450h+ bei RX 350h – tik komplektacijoje „Luxury“.
RX 450H+
Lexus įkraunamasis hibridas RX 450h+ yra itin tylus, o jo CO₂ emisija siekia vos 1,1–1,2 g/km. Tai – elektrifikuotas automobilis be kompromisų. 309 AG galia leidžia įsibėgėti iki 100 km/h per 6,5 sekundės, kadangi įkraunamojo hibrido sistema talkina 2,5 litro benzininiam varikliui, pridėdama variklį (generatorių) ir 18,1 kWh ličio jonų akumuliatorių. RX 450h+ pasižymi didžiausiu klasėje elektra nuvažiuojamu atstumu (iki 69 km mišriu ciklu ir iki 90 km mieste), o elektros režimu jis gali išvystyti iki 135 km/h greitį.
RX 500H
Sukurtas dideliam pagreičiui, elektrifikuotas našusis hibridas RX 500h – mūsų pirmasis hibridas su turbokompresoriniu varikliu. Jam galią tiekia visiškai nauja hibridinė architektūra. Ją sudaro 2,4 litro turbokompresorinis variklis ir 6 laipsnių automatinė transmisija, ji išvysto 371 AG (273 kW) galią ir iki 100 km/h įsibėgėja per 6,2 sekundės. DIRECT4 pavaros galia leidžia vairu geriau justi kelią bei užtikrina įspūdingą vairavimo stabilumą net ir važiuojant dideliu greičiu.
RX 350H
Lexus įsikraunantis hibridas RX 350h užtikrina komfortą ir patikimumą kiekvienoje vairavimo situacijoje ir sklandžiai tiekia galią, suderindamas 2,5 litro benzininį variklį ir elektrinį (-ius) variklį (-ius). Bendroji jo galia siekia a) 250 AG (184 kW), o pagreitis 0–100 km/h išvystomas per 7,9 sekundės. Automobilis pasižymi išskirtiniu efektyvumu – degalų sąnaudų vidurkis tesiekia 6,3–6,6 l/100 km, o CO₂ emisija – 142–149 g/km. Kadangi sistema įsikrauna važiuojant, riedant ir stabdant, galėsite visada mėgautis išskirtinai dideliu nuvažiuojamu atstumu.
SAUGA
TREČIOJI KARTA: LEXUS SAFETY SYSTEM +
PATOBULINTA PRIEŠAVARINĖ SISTEMA
PRISITAIKANČIOJI PASTOVAUS GREIČIO PALAIKYMO SISTEMA
Naudodama milimetrinių bangų radaro jutiklį ir kamerą, sistema aptinka priešais esančią transporto priemonę ir palaiko iki jos reikiamą atstumą. Jei priešais važiuojanti transporto priemonė sustoja, RX taip pat sustos. Transporto priemonei pajudėjus, Jūs taip pat pajudėsite. Ji greitai atpažįsta priekyje užlendančias kitas transporto priemones ir kartu su eismo juostos palaikymo sistema padeda posūkiuose judėti natūralesne trajektorija. Be to, prisitaikančioji pastovaus greičio palaikymo sistema neleidžia susidurti su priešpriešine eismo juosta judančia lėtesne transporto priemone.
PROAKTYVIOJI a) VAIRAVIMO PAGALBOS SISTEMA
Naujasis RX aprūpintas proaktyviąja vairavimo pagalbos sistema su pagalbine kliūčių prognozavimo funkcija. Ši technologija stebi priekyje užfiksuojamus eismo dalyvius ir objektus ir pagal situaciją gali valdyti stabdžius bei vairavimo sistemą, kad iki jų palaikytų saugų atstumą. Be to, lėtėjimo pagalba padeda atleisdama greičio pedalą prieš posūkį priekyje užfiksavusi ta pačia kryptimi važiuojančią transporto priemonę, kad būtų lėtėjama sklandžiau ir saugiau. Taip pat sistema priekyje aptinka posūkius ir atitinkamai koreguoja vairo pasukimo jėgą, kad padėtų vairuoti saugiau ir tiksliau.
ADAPTYVIOJI TOLIMŲJŲ ŠVIESŲ SISTEMA „BLADESCAN®“
Mūsų pirmaujanti adaptyvioji tolimųjų žibintų sistema (AHS) „BladeScan®“ užtikrina vairuotojams geresnį apžvalgos lauką, palyginti su tradiciniais šviesos diodų priekiniais žibintais. Ji veikia projektuodama šviesą iš dvylikos šviesos diodų ant peilio formos veidrodžio, kuris sukasi 6 000 aps./min. greičiu, o tada šviesa keliauja per lęšį sukurdama platų priekinių žibintų spindulį. Išsamūs bandymai parodė, kad pėsčiuosius ir kelio ženklus galima pamatyti anksčiau, o ši sistema nekelia pavojaus apakinti kitus vairuotojus.
12 SAUGOS ORO PAGALVIŲ
Be itin tvirtos kėbulo konstrukcijos automobiliu važiuojančių asmenų saugą papildomai padidina 12 saugos oro pagalvių: dviejų pakopų saugos oro pagalvė ir kelių saugos oro pagalvė vairuotojui, vienos pakopos saugos oro pagalvė priekinės sėdynės keleiviui, centrinė saugos oro pagalvė, skirta sušvelninti vairuotojo ir priekinės sėdynės keleivio susidūrimą, šoninės saugos oro pagalvės priekinėse sėdynėse ir užuolaidinės saugos oro pagalvės per visą salono ilgį, abiejose jo pusėse.
LEXUS RX
DRĄSUS DIZAINAS
NAUJO DIZAINO LENGVOJO LYDINIO RATLANKIAI
VERPSTĖS FORMOS KĖBULAS / FIRMINĖS GROTELĖS / TRIGUBI ŠVIESOS DIODŲ ŽIBINTAI
LEXUS FIRMINIS GALINĖS DALIES DIZAINAS IR ELEKTRA VALDOMAS BAGAŽINĖS DANGTIS
Naujausio RX gale – naujasis Lexus išilginis žibintas, kuris tęsiasi per visą automobilio plotį, ir išskirtiniai L formos galiniai žibintai. Viena išilginio žibinto linija pabrėžia automobilio kultinę formą, o 65 mm platesnė tarpvėžė paryškina tvirtesnę automobilio poziciją kelyje. Bagažinės dangčio centre įtaisytas perprojektuotas LEXUS logotipas alsuoja nauja, modernia ir lengvai atpažįstama išvaizda. Kad būtų lengva pakrauti ir iškrauti bagažą, išskirtinai greitai reaguojantis, nuotoliniu būdu elektra valdomas bagažinės dangtis užtikrina patogumą, ypač – kai Jūsų rankos užimtos pirkiniais. Turėdami raktelį kišenėje, tiesiog pakiškite pėdą po galiniu buferiu ir bagažinės dangtis atsidarys.
„TAZUNA“ VAIRUOTOJO VIETA / PASIRINKTINIAI APMUŠALAI BE ODOS
Siekdama prietaisų sistemą dar labiau orientuoti į vairuotoją, Lexus sukūrė dizaino koncepciją „Tazuna“. Japonų kalba tai reiškia „žirgo vadeles“ ir pabrėžia tiesioginę, tačiau intuityvią kontrolę. Informacijos šaltiniai (multimedijos ekranas, prietaisų skydas su viena skale ir projekcinis rodinys) yra sugrupuoti taip, kad juos būtų galima stebėti minimaliais akių ir galvos judesiais. RX dizaineriai siekė sukurti minimalistinį, bet intuityvų ir gerai apgalvotą saloną, naudodami aukščiausios kokybės medžiagas. Reikšmingas akcentas – galimybė rinktis saloną be odos – siūlomas reaguojant į augančią ekologiškai mąstančių klientų paklausą. Komplektacijoje „Comfort“ aukštos kokybės „Tahara“ apdaila padengtos ne tik sėdynės, bet ir vairas bei pavarų perjungimo svirties rankenėlė.
SALONO APŠVIETIMAS PAGAL NUOTAIKĄ
Naujoji „Lexus Mood Selector“ funkcija leidžia pritaikyti RX salono apšvietimą pagal savo nuotaiką. Galite rinktis iš 64 spalvų paletės. Vadovaudamiesi mūsų dizaino filosofija „L-finesse“, Lexus salono dizaineriai parinko 14 spalvų, kurios išreiškia emocijas ir jausmus, užplūstančius stebint natūralių reiškinių grožį. Šios spalvos taip pat perteikia „Omotenashi“ svetingumo dvasią ir apima šias temas.
- Gijimas. Romūs atspalviai formuoja „gijimo“ erdvę, kurioje kartu egzistuoja natūralios gamtos žalumos energija, gyvenimo galia ir dinamiškumas.
- Atsipalaidavimas. Šilti atspalviai formuoja „atpalaiduojančią“ erdvę, kurioje apstu gyvybės, ji rezonuoja su saulės šviesos žaismu ir Žemės pulsavimu.
- Sužadinimas. Balti tonai formuoja „žadinančią“ aplinką. Čia dienos metu gaivinanti saulės šviesa sklandžiai budina protą.
- Susitelkimas. Mistiški vėsūs atspalviai formuoja „protą telkiančią“ aplinką, kuri perteikia laiko tėkmę ir trumpalaikes gamtos būsenas.
- Pagyvinimas. Grynosios ugnies tonai vairuotojui sudaro „pagyvinančią“ aplinką, alsuodami temperatūrą keičiančios ugnies ritmu.
NAUJOVIŠKOS TECHNOLOGIJOS
„MARK LEVINSON“ GARSO SISTEMA SU 21 GARSIAKALBIU*
Beveik begarsis RX salonas – puiki vieta įrengti naują, specialaus dizaino „Mark Levinson“ aukščiausios klasės erdvinio garso sistemą su 21 garsiakalbiu. Ši speciali ir išskirtinė sistema aukštesnio lygio komplektacijoje siūloma standartiškai. Ją mūsų garso įrangos partneriai optimizavo pagal automobilio salono architektūrą. Ši neprilygstama, 7.1 kanalo namų kino teatro patirtį kurianti „Mark Levinson“ erdvinio garso sistema buvo sukurta naudojant „3D Surround“ ir „Quantum Logic“ technologijas .
„ClariFi“ analizuoja suglaudintą garso šaltinį ir papildo trūkstamas natas, kad garso kokybė būtų nepakartojama. Siekiant dar labiau akcentuoti koncertų salės patirtį, bagažinėje yra įrengtas 22 cm žemųjų dažnių garsiakalbis, skleidžiantis sodrų ir galingą garsą. Jis gyvai perteikia originalios muzikos atmosferą bei kontūrus.
* Standartiškai siūloma tik RX 500h, o RX 450h+ bei RX 350h – tik komplektacijoje „Luxury“.
SKAITMENINĖ PANORAMINIO VAIZDO STEBĖJIMO SISTEMA
Manevruojant ankštose vietose, padeda skaitmeninė panoraminio vaizdo stebėjimo sistema. Ji tiesiogiai transliuoja 360° aplinkos vaizdą ir iš anksto įrašomą vaizdą po automobiliu. Be to, ji sukuria virtualų trimatį RX vaizdą ir rodo jį iš viršaus, padėdama manevruoti automobiliu ankštoje vietoje. Toliau aptariamos sistemos funkcijos.
- Šoninio tarpo vaizdas padeda stebėti tarpą Jums važiuojant pro kitą automobilį siaurame kelyje.
- Posūkio vaizdas padeda išvengti šaligatvio bortelių važiuojant posūkyje.
- Priekinio skersinio eismo perspėjimo sistema įspėja apie artėjančias transporto priemones ir kliūtis automobilio priekyje bei šonuose.
- Priešavarinė sistema ir automobilio statymo pagalbinio stabdymo funkcija įspėja apie galimą susidūrimą ir netgi gali atlikti išvengimo veiksmus.
- Rodomas vaizdas po RX automobiliu padeda važiuojant nelygiu pagrindu.
ITIN PLATUS 10 COLIŲ PROJEKCINIS RODINYS
Automobilio duomenys spalvotai rodomi tiesiai ant priekinio stiklo. Šiame 10 colių projekciniame vaizde galite stebėti navigacijos sistemos, saugos funkcijų, garso sistemos rodmenis ir kitą informaciją, nenukreipdami žvilgsnio nuo kelio. Projekcinis ekranas valdomas lengvai, naudojantis ant vairo įrengtais jutikliniais jungikliais.
„TAZUNA“ VAIRUOTOJO VIETA / PASIRINKTINIAI APMUŠALAI BE ODOS
Siekdama prietaisų sistemą dar labiau orientuoti į vairuotoją, Lexus sukūrė dizaino koncepciją „Tazuna“. Japonų kalba tai reiškia „žirgo vadeles“ ir pabrėžia tiesioginę, tačiau intuityvią kontrolę. Informacijos šaltiniai (multimedijos ekranas, prietaisų skydas su viena skale ir projekcinis rodinys) yra sugrupuoti taip, kad juos būtų galima stebėti minimaliais akių ir galvos judesiais. RX dizaineriai siekė sukurti minimalistinį, bet intuityvų ir gerai apgalvotą saloną, naudodami aukščiausios kokybės medžiagas. Reikšmingas akcentas – galimybė rinktis saloną be odos – siūlomas reaguojant į augančią ekologiškai mąstančių klientų paklausą. Komplektacijoje „Comfort“ aukštos kokybės „Tahara“ apdaila padengtos ne tik sėdynės, bet ir vairas bei pavarų perjungimo svirties rankenėlė.
PATIRKITE, KĄ REIŠKIA VAIRUOTI RX
Rezervuokite bandomąjį važiavimą su Lexus RX ir patirkite, ką reiškia išties maloni kelionė.
PRIVALUMAI SAVININKUI
Mes siekiame, kad Lexus savininkai gautų išties malonią patirtį. Todėl siūlome paslaugas, kad galėtume rūpintis Jumis ir Jūsų automobiliu.