Vairavimo stilius ir tokie veiksniai, kaip kelio būklė, oro sąlygos, eismo intensyvumas,keleivių skaičius turi įtakos automobilio degalų sąnaudoms.
Vairavimo stilius ir tokie veiksniai, kaip kelio būklė, oro sąlygos, eismo intensyvumas,keleivių skaičius turi įtakos automobilio CO2 emisijai.
Dėl įspūdingai geros išvaizdos ir rafinuoto našumo elektrifikuoti Lexus hibridai – įsikraunantis* NX 350h ir įkraunamasis* NX 450h+ – nepanašūs į jokį kitą prabangų visureigį. Viduje įrengta į vairuotoją orientuota Tazuna vairuotojo vieta, ergonomiški prietaisai ir 14 colių jutiklinis ekranas. Tiems, kurie planuoja daugiau nuotykių lauke, siūloma NX komplektacija Overtrail su didesne prošvaisa ir 18 colių matinės juodos spalvos ratlankiais bei visureigių padangomis.
* Lexus įsikraunančiame ir įkraunamajame hibriduose įrengiamas benzininis variklis ir vienas arba keli elektriniai motorai.
NX NUOTRAUKŲ GALERIJA
NAŠUMAS
PAŽANGŪS HIBRIDINIAI IR ĮKRAUNAMIEJI HIBRIDINIAI GALIOS AGREGATAI
NX sumontuoti pažangiausi kada nors Lexus sukurti įkraunamasis* ir įsikraunantis* hibridiniai galios agregatai, todėl NX yra ekonomiškesnis ir efektyvesnis nei benzinu arba dyzelinu varomi vidutinio dydžio visureigiai. Lexus įsikraunanti hibridinė sistema, kuri yra beveik 20 metų patirties elektrifikacijos srityje rezultatas, suteikia NX 350h daugiau galios ir pagreičio bei pasižymi puikiu ekonomiškumu bei nedidele emisija.
NX 450h+ nustato įkraunamojo hibrido sklandumo ir rafinuotumo standartą. Įspūdį daro ne tik mieste elektros režimu nuvažiuojamas atstumas, bet ir 309 AG galia bei didelis pagreitis. Įspūdingas yra hibrido efektyvumas, kai akumuliatorius išsikrauna, nesumažindamas bagažinės vietos ir degalų bako talpos. Tai – automobilis, kuris iš naujo apibrėžia įkraunamojo hibrido sąvoką.
* Lexus įsikraunančiame ir įkraunamajame hibriduose įrengiamas benzininis variklis ir vienas arba keli elektriniai motorai.
VAIRAVIMO REŽIMO PASIRINKIMAS
Šalia vairo patogiai įrengtas vairavimo režimo pasirinkimo valdiklis leidžia vairuotojui pasirinkti ekonominį, įprastą arba sportinį režimą, kad automobilis būtų maksimaliai efektyvus, dinamiškas ir rafinuotas. NX F SPORT turi papildomus Custom, Sport S ir Sport S+ režimus, o NX Overtrail – naująjį Trail Mode režimą, skirtą sunkiau pravažiuojamiems keliams.
ITIN TVIRTA PLATFORMA
Sukurtas mūsų pripažintos Global Architecture K platformos pagrindu, NX pasižymi daugybe dinaminių patobulinimų, įskaitant geresnį sukibimą ir greitesnę reakciją. Dėl platesnio tarpuvėžio ir žemesnio svorio centro užtikrinamas puikus valdymas ir stabilumas. Storesnė prietaisų skydelio garso izoliacija sumažina vidun patenkantį triukšmą. Siekdami rafinuotumo ir mažesnio galinės ašies slydimo, Lexus inžinieriai taikė lazerinio varžtų suvirinimo, klijavimo, stogo sutvirtinimo, dvigubų priekinio dangčio užraktų ir didelio atsparumo tempimui plieno sutvirtinimo būdus. Siekiant sumažinti svorį, sparnai ir priekinis dangtis pagaminti iš aliuminio. Galiausiai Lexus Takumi vairuotojai nenuilstamai suko ratus mūsų Šimojamos bandymų trasoje, kad tiksliai sureguliuotų NX vairo mechanizmą ir stabdžius.
Itin tvirta nauja platforma
Ant pasaulinio pripažinimo sulaukusios Global Architecture K platformos sukonstruotas NX demonstruoja daugybę puikių dinaminių savybių, įskaitant geresnį sukibimą su kelio danga ir greitesnę reakciją. Dėl platesnės tarpvėžės ir žemesnio svorio centro pagerėjo valdymas bei stabilumas. Norėdami užtikrinti rafinuotą ir tikslų valdymą, Lexus inžinieriai pasitelkė lazerinį virinimą, klijavimą, naudojo stogo sutvirtinimo elementus, dvigubus variklio dangčio užraktus ir labai atsparius plieno sutvirtinimus. Mažinant svorį, sparnų ir variklio gaubto konstrukcijai panaudotas aliuminis.
Ličio jonų akumuliatoriaus technologija
Siekiant sukurti erdvų saloną su 500 litrų talpos bagažine keleivių daiktams ir užtikrinti žemą svorio centrą, galingas 18,1 kW ličio jonų NX 450h+ automobilio akumuliatorius yra sumontuotas po salono grindimis. Šiam naujam akumuliatoriui naudojami 96 didelės talpos ličio jonų elementai, todėl pasiekiamas didžiausias savo klasėje 65 km (80 km mieste) elektros režimu nuvažiuojamas atstumas. NX 350h modeliui sukurta ličio jonų baterija įmontuota po galinėmis sėdynėmis. Tai leidžia išsaugoti erdvų saloną ir puikias važiavimo savybes. Iš lengvų ličio jonų elementų sudaryta baterija sparčiai įsikrauna ir užima nedaug vietos bei yra dar geriau aušinama.
E-FOUR pavara
Modelių su visų varančiųjų ratų pavara E-FOUR sistema užtikrina sklandų veikimą ir galingą trauką važiuojant sudėtingomis sąlygomis. Naujovišką E-FOUR pavaros sistemą papildo galinėje ašyje sumontuotas 54 AG elektros variklis, kuris vos prireikus akimirksniu suteikia papildomą sukimo momentą.
SAUGUMAS
LEXUS SAFETY SYSTEM +
Komforto jausmas, kuris yra kiekvieno Lexus pagrindas, NX modelyje pasiekė naują lygį ir jau įtrauktas į standartinę įrangą. Naujausia Lexus Safety System + yra tarsi vairuotojas porininkas, kuris rūpinasi jūsų sauga kiekvienoje vairavimo situacijoje – nesvarbu, ar važiuojate miesto eisme, ar automagistralėje, dieną ar naktį, sankryžoje, posūkyje ar persirikiuojate. Čia naudojamos technologijos, kurios kuria naują erą avarijų prevencijos srityje. NX taip pat padeda užtikrinti saugesnį vairavimą sankryžose, nes aptinka iš kairės ir dešinės artėjančias transporto priemones, kurios gali būti riboto matomumo zonose, ir įspėja vairuotoją.
SUSIDŪRIMŲ PADEDANTI IŠVENGTI SISTEMA AR AVARINIO VAIRO VALDYMO PAGALBA
Be dviratininkų aptikimo dieną ir pėsčiųjų aptikimo naktį, susidūrimų padedanti išvengti sistema nuo šiol gali aptikti dviratininkus naktį ir padėti išvengti susidūrimų sankryžose, su priešpriešiais atvažiuojančiomis transporto priemonėmis ir pėsčiaisiais. Jei sistema nustato, kad susidūrimo tikimybė didelė, automatiškai įjungiami stabdžiai, padedantys išvengti susidūrimo arba sumažinti žalą, jei susidūrimas vis dėlto įvyksta. Kai pėsčiasis pernelyg priartėja prie Jūsų važiavimo trajektorijos arba į ją patenka, NX avarinio vairo valdymo pagalba palaiko jūsų vairavimo judesius, kad padidintų automobilio stabilumą ir užkirstų kelią atsitiktiniam išvažiavimui iš eismo juostos.
DINAMINĖ RADARINĖ PASTOVAUS GREIČIO PALAIKYMO SISTEMA
Naudodama milimetrinių bangų radaro jutiklį ir kamerą, sistema aptinka priešais esančią transporto priemonę ir palaiko iki jos tinkamą atstumą. Jei priešais važiuojanti transporto priemonė sustoja, NX taip pat sustoja. Transporto priemonei pajudėjus, NX irgi pajuda. Dabar ši sistema anksčiau aptinka į Jūsų eismo juostą įvažiuojančias transporto priemones ir automatiškai reguliuoja greitį kelio vingiuose. Be to, dinaminė radarinė pastovaus greičio palaikymo sistema neleidžia susidurti su išorine eismo juosta judančia lėtesne transporto priemone. Kai važiuojate paskui lėčiau judančią transporto priemonę ir parodote lenkimo posūkio signalą, aktyvuojamas išankstinis greitėjimas. Persirikiuojant į eismo juostą, kuria priekyje važiuoja lėta transporto priemonė, aktyvuojamas išankstinis lėtėjimas.
EISMO JUOSTOS STEBĖJIMO SISTEMA AR PERSIRIKIAVIMO PAGALBA
Atnaujinta eismo juostos stebėjimo sistema padeda NX važiuoti eismo juostos viduriu, naudodama eismo juostos centravimo ir natūralaus eismo juostos sekimo funkcijas. Patobulinto valdymo posūkiuose funkcija taip pat padeda saugiau įveikti kelio vingius. Automagistralėse, įjungus posūkio signalą kaip užuominą funkcijai, ši leidžia NX modeliui atlikti vairuotojo inicijuotą persirikiavimo manevrą, per dinaminę radarinę pastovaus greičio palaikymo sistemą. Stebėdama kelią priekyje, ji kontroliuoja vairavimą, greitėjimą ir lėtėjimą.
EL. SKLĄSTIS SU SAUGAUS IŠLIPIMO PAGALBA
Įkvėpta japoniškų „Shoji“ durų grakštumo, jungikliu aktyvuojama NX el. skląsčio durelių atidarymo sistema leidžia atidaryti dureles vienu sklandžiu judesiu. NX modelyje pristatoma el. skląsčio sistema su saugaus išlipimo pagalba, apimanti elektroniniu būdu aktyvuojamus durelių užraktus, kurie kartu su riboto matomumo zonų stebėjimo sistema automatiškai neleidžia atidaryti durelių, jei iš paskos artėja eismo dalyvis.
8 oro pagalvės
Keleivių saugumą užtikrina ne tik itin tvirta kėbulo konstrukcija, bet ir aštuonios pažangios saugos oro pagalvės: dviejų lygių vairuotojo oro pagalvės ir kelių oro pagalvės; vienos pakopos priekinio keleivio oro pagalvė; centrinė oro pagalvė, mažinanti vairuotojo ir priekinio keleivio tarpusavio susidūrimo pasekmes; šoninės oro pagalvės ant priekinių sėdynių ir užuolaidinės saugos oro pagalvės, besitęsiančios per visą salono ilgį abiejose pusėse.
DRĄSUS DIZAINAS
NAUJO DIZAINO PRIEKINĖS GROTELĖS
4 PROJEKTORIŲ LED ŽIBINTAI / LED DIENOS ŠVIESOS
NAUJAS LEXUS ŠVIESOS SIMBOLIS / NAUJAS LEXUS LOGOTIPAS
Galinėje dalyje per visą NX plotį driekiasi stilingas Lexus firminis išilginis žibintas su išskirtiniu L formos apšvietimo dizainu. Automobilio centre – modernios išvaizdos atnaujintas LEXUS logotipas.
OVERTRAIL DIZAINAS
Drąsios Lexus firminės grotelės padengtos išskirtiniais blizgiais juodais dažais, kurie pabrėžia tvirtą NX Overtrail išvaizdą. Drąsūs juodi durelių veidrodėliai ir rankenos, tamsaus chromo šoninių langų rėmų apvadai ir fortepijono juodi stogo bėgeliai dar labiau paryškina unikalų Overtrail charakterį. Specialiai Overtrail modeliuose matinės juodos spalvos dažais nudažyti išskirtiniai 18 colių, 5 stipinų ratlankiai su visureigių padangomis.
TAZUNA VAIRUOTOJO VIETA
Įspūdinga Tazuna koncepcija, pirmą kartą pristatyta LF-30 dizaino studijoje, dabar – jau NX modelyje. NX vairuotojo vieta sukurta siekiant jaudinančios vairavimo patirties, maksimaliai padidinant Jūsų kontaktą su priekyje besidriekiančiu keliu ir rankose laikomu vairu. Jos įkvėpimo šaltinis – raitelių ryšys su žirgais per vadeles (Tazuna).
TAKUMI SKULPTŪRINIS VAIRAS
Vairas ir pavarų perjungimo svirtis yra svarbūs vairavimo elementai, todėl dizaineriai glaudžiai bendradarbiavo su Lexus Takumi meistrais, kruopščiai tobulindami šias sąlyčio vietas. Ypatingai dėmesys sutelktas į vairo formą ir konstrukciją, suteikiant išskirtinių pojūčių ir labiau užtikrinant vairo stabilumą, taip pat atnaujintas nykščių atramų ir jutiklinių valdiklių dizainas.
SALONO FONINIO APŠVIETIMO PASIRINKIMAS
Lexus foninio apšvietimo pasirinkimo funkcija leidžia pritaikyti NX salono apšvietimą pagal savo nuotaiką. Galite rinktis iš 64 spalvų paletės. Vadovaudamiesi mūsų dizaino filosofija L-finesse, Lexus salono dizaineriai parinko keturiolika spalvų, kurios išreiškia trumpalaikes emocijas ir jausmus, užplūstančius stebint natūralių reiškinių grožį. Šios spalvos taip pat perteikia Omotenashi svetingumo dvasią ir apima toliau nurodytas temas.
- Gijimas. Ramūs atspalviai formuoja gijimo erdvę, kurioje kartu egzistuoja natūralios gamtos žalumos energija, gyvenimo galia ir dinamiškumas.
- Atsipalaidavimas. Šilti atspalviai formuoja atpalaiduojančią erdvę, kurioje apstu gyvybės, ji rezonuoja su saulės šviesos žaismu ir Žemės pulsavimu.
- Sužadinimas. Balti tonai formuoja žadinančią aplinką. Čia dienos metu gaivinanti saulės šviesa sklandžiai budina protą.
- Susitelkimas. Mistiški vėsūs atspalviai formuoja protą telkiančią aplinką, kuri perteikia laiko tėkmę ir trumpalaikes gamtos būsenas.
- Pagyvinimas. Grynosios ugnies tonai vairuotojui sudaro pagyvinančią aplinką, alsuodami temperatūrą keičiančios ugnies ritmu.
OVERTRAIL MEISTRIŠKUMAS
Overtrail komplektacijoje siūlomas išskirtinis Tahara salonas su unikaliais chaki spalvos akcentais durelių apdailoje, priekiniame valdymo pulte ir apmušaluose. Priekinės sportinės sėdynės ir naujai sukurti Bookmatch Woodgrain intarpai salone palieka ypatingą įspūdį.
UNIVERSALI ERDVĖ
Standartinėje visų naujųjų NX modelių įrangoje yra praktiška 60:40 santykiu nulenkiama galinė sėdynė, leidžianti lengvai sudėti didesnius daiktus, pavyzdžiui, dviračius ar banglentes. Nulenkus visas galines sėdynes, bagažinėje galima vežti ir didelių gabaritų daiktus.
NAUJOVIŠKOS TECHNOLOGIJOS
14 COLIŲ JUTIKLINIS EKRANAS
NX diegiamos daug greitesnės ir paprastesnės naudoti sistemos: ir Lexus Link Connect su debesų navigacija, ir Lexus Link Pro su integruota hibridine navigacija (14 colių jutiklinis ekranas) pasižymi didesne skyra. Lexus multimedija yra pirmoji tokios rūšies sistema, naudojanti debesų navigaciją ir reguliariai atnaujinanti žemėlapius bei kelių eismo duomenis. 14 colių didelės raiškos jutiklinio ekrano vieta parinkta tobulai, kad vairuodami galėtumėte patogiai naudotis. Ekranas yra vienas didžiausių, kurie siūlomi šiuo metu, taigi sklandžiai pasieksite informaciją, pvz., navigacijos, garso ir klimato kontrolės sistemas. Internetinės paslaugos ir kita NX programinė įranga reguliariai atnaujinamos naudojant internetinio naujinimo technologiją, todėl visada galėsite naudotis naujausia jungiamumo patirtimi.
LEXUS BALSO PAGELBIKLIS
Dirbtinis intelektas ir debesija veikia kartu su išmaniuoju Lexus balso pagelbikliu, kuris padeda išvengti mygtukų paieškos, kad galėtumėte susitelkti į priekyje besidriekiantį kelią. Šis Hey Lexus balso pagelbiklis supranta natūralią kalbą bei teiginių kontekstą (pvz., aš alkanas arba man šalta) ir net gali atpažinti, kuris priekyje sėdintis asmuo kalba. Taip pat galite susikurti balso pagelbiklio iškvietimo frazę arba paprašyti Lexus balso pagelbiklio atlikti užduotis, pvz., atidaryti langą.
ELEKTRA VALDOMAS BAGAŽINĖS DANGTIS
Itin jautriai ir greitai reaguojantį nuotoliniu būdu valdomą bagažinės dangtį labai patogu naudoti, ypač kai rankose laikote pirkinių krepšius. Jei raktelis kišenėje ar rankinėje, tiesiog pakiškite koją po galiniu buferiu ir taip atidarysite arba uždarysite bagažinės dangtį.
Itin platus 10 colių projekcinis ekranas
Transporto priemonės duomenys spalvotai projektuojami tiesiai ant priekinio stiklo. Didesnis 10 colių projekcinis ekranas suteikia galimybę matyti navigacijos, saugos funkcijų, automobilio informacijos ir garso parinktis neatitraukiant akių nuo kelio. Ekranas sklandžiai ir patogiai valdomas ant vairo įrengtais jutikliniais mygtukais.
PANORAMINIO VAIZDO STEBĖJIMO SISTEMA
Kad būtų lengviau vairuoti ankštose erdvėse, pasirinktinė panoraminio vaizdo stebėjimo sistema beveik 360° kampu rodo vaizdą aplink automobilį. Ji taip pat sukuria virtualų trimatį NX vaizdą su ekrane rodomais orientyrais, padedančiais manevruoti ankštose miesto erdvėse.
ELEKTRA VALDOMAS BAGAŽINĖS DANGTIS
Itin jautriai ir greitai reaguojantį nuotoliniu būdu valdomą bagažinės dangtį labai patogu naudoti, ypač kai rankose laikote pirkinių krepšius. Jei raktelis kišenėje ar rankinėje, tiesiog pakiškite koją po galiniu buferiu ir taip atidarysite arba uždarysite bagažinės dangtį.
PATIRKITE, KĄ REIŠKIA VAIRUOTI NX
Rezervuokite bandomąjį važiavimą su Lexus NX ir patirkite, ką reiškia išties maloni kelionė.
PRIVALUMAI SAVININKUI
Mes siekiame, kad Lexus savininkas patirtų tikrai malonią patirtį. Todėl siūlome paslaugas, kad galėtume rūpintis jumis ir jūsų automobiliu.
- 3 metų arba iki 100 000 km gamintojo garantija
- Lexus Relax garantija iki 10 metų arba iki 185 000 km
- 3 metų pagalba kelyje daugelyje Europos šalių
- Iki 10 metų garantija hibridiniam akumuliatoriui
- Nemokama metinė hibridinės sistemos patikra (techninės priežiūros metu)
- Programėlė MyLexus & Lexus Link+